کد خبر: 448688
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۹ ۱۱:۱۶:۰۴
| |

ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس اعلام کرد:

بررسی لغو اجرای پروتکل الحاقی در مجلس

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس از بحث و گفت‌وگوی نمایندگان درباره طرح دوفوریتی «اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم‌های آمریکا» در جلسه غیرعلنی قوه مقننه خبر داد.

بررسی لغو اجرای پروتکل الحاقی در مجلس
کد خبر: 448688
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۹ ۱۱:۱۶:۰۴

اعتمادآنلاین| نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس از بحث و گفت‌وگوی نمایندگان درباره طرح دوفوریتی «اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم‌های آمریکا» در جلسه غیرعلنی قوه مقننه خبر داد.


ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه غیرعلنی صبح امروز قوه مقننه گفت: گزارشی از علت و جزئیات شهادت دکتر محسن فخری‌زاده به نمایندگان داده شد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس بیان داشت: هم‌چنین تصمیم بر این شد که طرح دوفوریتی «اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم‌های آمریکا» که بند یک آن اشاره به لغو اجرای پروتکل الحاقی دارد، نهایی و اجرایی شود.

طرح دو فوریتی «اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم‌های آمریکا» هم‌اکنون در دست بررسی در صحن پارلمان است و حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی گزارشی از این طرح به نمایندگان ارائه داده و موافقان و مخالفان این طرح دوفوریتی در حال اظهارنظر پیرامون آن هستند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی درباره جلسه غیرعلنی امروز قوه مقننه این‌گونه توضیح داد: جلسه امروز مجلس از ساعت 8 به‌صورت غیرعلنی آغاز شد که در این جلسه حادثه تلخ و جانسوز شهادت شهید فخری‌زاده و حوادث تلخ مشابه در ترور دانشمندان هسته‌ای پیش از این اتفاق افتاد، همچنین حادثه‌ای که در نطنز اتفاق افتاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نمایندگان به‌طور مفصل پیرامون این مسائل بحث و تبادل‌نظر داشتند و انشاءالله مصوبات و توافقی که در این جلسه انجام شد، در جلسه علنی این هفته به اطلاع مردم عزیزمان خواهد رسید.

منبع: ‌تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها