کد خبر: 448734
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۹ ۱۳:۱۹:۴۸
| |

ثبت‌نام هنرمندان از 122 کشور در جشنواره فیلم «موج»

ابراهیم حصاری دبیر جشنواره فیلم «موج» کیش با پایان مهلت ثبت نام در این رویداد سینمایی، تعداد آثار ارسال شده در 2 بخش ملی و بین‌الملل را اعلام کرد.

ثبت‌نام هنرمندان از 122 کشور در جشنواره فیلم «موج»
کد خبر: 448734
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۹ ۱۳:۱۹:۴۸

اعتمادآنلاین| ابراهیم حصاری دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش که اسفندماه امسال در 2 بخش سفر و گردشگری و نگاه ویژه: دریا، برگزار می‌شود، آمار آثار ارسال شده به این رویداد سینمایی را اعلام کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، وی بیان کرد: با پایان مهلت ثبت‌نام در این جشنواره تعداد آثار ارسال شده به تفکیک احصا شده و قابل اطلاع رسانی است.

بیش از 4775 اثر از ایران و 122 کشور دیگر از جمله آمریکا، ایتالیا، هلند، آلمان، ژاپن، کانادا، فرانسه، چین، هند، امارات متحده عربی، روسیه، کره، پرتقال، یونان، برزیل، انگلیس، فرانسه، آفریقا، لبنان، بلژیک در جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش در پایان گفت: تعداد 468 فیلم در بخش ملی جشنواره ثبت شده است که از این بین 334 فیلم داستانی و 134 فیلم مستند هستند.

همچنین 4066 اثر خارجی در بخش بین الملل به جشنواره رسیده، در بخش فیلمنامه نیز تعداد 241 فیلمنامه توسط دبیرخانه جشنواره دریافت شده است.

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش از 28 بهمن لغایت 1 اسفندماه 1399 در جزیره کیش برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها