چمران: پاسخ به ترور دانشمند هسته‌ای باید قاطعانه و به دور از هیجان باشد

مهدی چمران، فعال سیاسی اصولگرا، گفت: پاسخ ایران به ترور دانشمند هسته‌ای باید قاطعانه باشد، در این خصوص باید از بروز رفتار هیجانی پرهیز شود.

چمران: پاسخ به ترور دانشمند هسته‌ای باید قاطعانه و به دور از هیجان باشد
کد خبر: 448824
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۰ ۰۷:۲۹:۴۳

اعتمادآنلاین| مهدی چمران، فعال سیاسی اصولگرا در خصوص انگیزه‌های رژیم صهیونیستی از ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان، گفت: رژیم صهیونیستی قصد دارد با اعمال این چنینی ابراز وجود کند و زنده بودن بودن خود را نشان دهد. این رژیم می‌خواهد بگوید در مقابل مردم و نظام جمهوری اسلامی ایستاده و برای ایجاد مزاحمت در مسیر حرکت نظام علیرغم همه مظلوم‌نمایی‌های خود از هر روش پلید و خشنی، به‌ویژه خشن‌ترین روش یعنی ترور و حذف فیزیکی به راحتی استفاده می‌کند. از این رو دانشمندی را که نه‌تنها در زمینه هسته‌ای بلکه در حوزه سلامت نیز در حال تلاش و خدمتگزاری بود را ترور کرده است.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره نحوه پاسخ متقابل کشور به ترور شهید فخری زاده ، گفت: پاسخ متقابل ما باید خیلی سنجیده باشد. در عین اینکه حتما باید پاسخ دهیم اما این واکنش نباید هیجانی باشد و ما را به راه‌هایی ببرد که دشمن می‌خواهد و در آن مسیر برنامه‌ریزی کرده و برای ما دام پهن کرده‌اند.

وی در پایان با تاکید مجدد بر اینکه حتما باید به این حادثه پاسخ مناسب داده شود، تصریح کرد: بدون اینکه هیجان زده یا دستپاچه شویم باید پاسخی پرصلابت و قاطعانه به دشمن بدهیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها