ناصر ایمانی، تحلیلگر مسایل سیاسی:

پاسخ صهیونیست‌ها در زمان و مکان مناسب داده شود

یک تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: مسئولان کشور اعلام کنند که در زمان و مکان مناسب انتقام خود را از عوامل ترور شهید فخری زاده خواهند گرفت تا هم به دشمن پاسخ داده باشند و هم افکار عمومی داخل کشور فردا یا این هفته منتظر پاسخ و انتقام نباشد.

پاسخ صهیونیست‌ها در زمان و مکان مناسب داده شود
کد خبر: 448877
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۰ ۰۹:۴۲:۳۶

اعتمادآنلاین| ناصر ایمانی، تحلیلگر مسایل سیاسی با اشاره به رویکرد آمریکا نسبت به ترور شهید فخری زاده، اظهار کرد: رییس جمهور جدید آمریکا اگر در انجام مذاکره جدی بود، می توانست این ترور را محکوم کند. کسانی که معتقدند که نمی شود با بایدن هم مذاکره کرد، به همین مسائل استناد می کنند. مقاماتی که می خواهند دولت جدید آمریکا را تشکیل دهند، می توانستند بدون اشاره به عامل ترور شهید فخری زاده این اقدام تروریستی را محکوم کنند.

وی با اشاره به اینکه از دولت فعلی آمریکا که انتظاری برای محکومیت تروریسم نیست، ادامه داد: محکوم نکردن این اقدام تروریستی از سوی دولت جدید آمریکا معنای دیپلماتیک دارد. بایدن می توانست برای مذاکره با ایران، این اقدام تروریستی را محکوم کرده و پالس مثبتی بفرستد.

این تحلیلگر مسایل سیاسی درباره نوع واکنش مناسب ایران به ترور دانشمند هسته ای خود، تصریح کرد: در این رابطه بهترین موضع را رهبر انقلاب اتخاذ کرده و تاکید کردند که باید از عاملان این جنایت انتقام گرفت ولی زمانی هم برای این انتقام تعیین نکردند به این معنا که انتقام سریع انجام شود. مسئولان کشور هم باید بگویند که در زمان و مکان مناسب انتقام خود را خواهیم گرفت تا هم به دشمن پاسخ داده باشند و هم افکار عمومی داخل کشور فردا یا این هفته منتظر پاسخ و انتقام نباشد.


ایمانی در ادامه گفت: یکی از اهداف صهیونیست ها از این اقدام تروریستی، تحریک ایران است. البته ایران هم نمی تواند تحریک نشود چون هرچه پاسخ ندهیم، دشمن جری تر می شود. باید به هر نحوی که شده به دشمن پاسخ داد زیرا در غیر این صورت باید منتظر اقدامات دیگری از سوی دشمن باشیم.

وی در پایان گفت: مسئولان هم توجه دارند که صهیونیست ها می خواهند تا قبل از رفتن ترامپ، ایران را تحریک کنند. بنابراین مسئولان ممکن است تصمیم بگیرند که بعد رفتن ترامپ پاسخ صهیونیست ها را بدهند یا تصمیم دیگری بگیرند ولی در هر حال باید به دشمن پاسخ داد. جنگ حزب الله با صهیونیست ها اثبات کرد که باید پاسخ کوبنده داد تا آنها سر جای خود بنشینند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها