کد خبر: 449085
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۰۸:۵۵:۲۳
| |

قالیباف: لایحه بودجه 1400 فردا تقدیم مجلس می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که فردا لایحه بودجه سال 1400 به مجلس می‌آید.

قالیباف: لایحه بودجه 1400 فردا تقدیم مجلس می‌شود
کد خبر: 449085
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۰۸:۵۵:۲۳

اعتمادآنلاین| احسان خاندوزی در جریان بررسی کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران با استناد به بند 11 ماده 22 آیین‌نامه در تذکری اظهار کرد: برای اولین بار در تاریخ قانون گذاری، مجلس شورای اسلامی پیش آهنگ و پیش قراول تغییر مهم در صنعت هسته‌ای شده است و به همین دلیل نمایندگان باید حواسشان برای پاسداشت این افتخار جمع باشد. امروز شاهد برهه افتخارآمیزی از عملکرد مجلس یازدهم هستیم.

وی اضافه کرد: پیشنهادات اصلاحیه زیادی درباره‌ی این طرح مطرح شده است که اگر قرار بر طولانی شدن فرآیند بررسی باشد، اصل پاسخ مقتدرانه و سریع به دشمنان را خدشه‌دار می‌کند. باید این طرح با رای کامل و اجماع نمایندگان تصویب شود به همین دلیل بهتر است نمایندگان از طرح پیشنهادات خود منصرف شوند.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: ما باید در هیات رییسه آیین‌نامه را رعایت کنیم، اکنون 130 پیشنهاد مطرح شده که بررسی آن زمان بر است، آن هم با توجه به این‌که ما فردا بودجه را داریم و به همین دلیل فرصتی برای تعیین تکلیف این طرح باقی نمی‌ماند و نمی‌توانیم چند روز رسیدگی به این طرح را ادامه دهیم. نتیجه آن می‌شود که این طرح به کمیسیون باز می‌گردد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها