کد خبر: 449087
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۰۸:۵۵:۰۰
| |

مدیرکل بحران استان خوزستان:

شاهد وقوع سیل در هیچ کجای خوزستان نبودیم

امید بن‌عباس، مدیرکل بحران استان خوزستان گفت: خوشبختانه با وجود ظرفیت سدها و آبگیری خوبی که در آن‌ها صورت گرفت، شاهد وقوع سیل در هیچ کجای استان نبودیم.

شاهد وقوع سیل در هیچ کجای خوزستان نبودیم
کد خبر: 449087
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۰۸:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| امید بن‌عباس مدیرکل بحران استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بارش باران چند روز اخیر حدود 20 شهرستان از استان را درگیر کرد که شهرستان ماهشهر نیز بیشترین میزان ثبت باران را به خود اختصاص داد.

وی افزود: خوشبختانه با وجود ظرفیت سدها و آبگیری خوبی که در آن‌ها صورت گرفت، شاهد وقوع سیل در هیچ کجای استان نبودیم.

مدیرکل بحران استان خوزستان گفت: رود الله در رامهرمز با 24 ساعت بارندگی حدود 55 درصد از میزان ظرفیت بارش سالانه آن تامین شد که تا شب گذشته هم با دبی دو هزار و 500 مترمکعب آب رودخانه در جریان بود و احتمال درگیر شدن روستاهای اطراف با سیل می‌رفت.

وی ادامه داد: در اهواز نیز حدود 95 میلی متر باران ثبت شد که حدود 56 میلی‌متر آن مربوط به باران سه ساعته ظهر روز یک‌شنبه و در مناطق غربی شهرستان بود.

امید بن‌عباس تصریح کرد: در مجموع بارش‌های سامانه اخیر شهرستان ماهشهر، بندر امام خمینی و شهر چمران دچار آبگرفتگی شدید معابر و منازل شدند.

وی با اشاره به مرتفع شدن آبگرفتگی‌های امیدیه، بیان کرد: در شهر اهواز نیز میزان بارندگی مشابه میزان بارش سال گذشته بود اما با تمهیدات اندیشیده شده بجای چندین روز آبگرفتگی ظرف 24 ساعت مشکلات ناشی از بارش برطرف شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها