کد خبر: 449103
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

از اشک‌های دختر مارادونا تا لیگ قهرمانان اروپا

در اولین روز از ماه دسامبر روزنامه‌های ورزشی اروپا نگاهی به رقابت‌های فوتبال داشتند. مهم‌ترین روزنامه‌های اسپانیا، همچون گذشته، شرایط بارسلونا و رئال مادرید را بررسی کردند.

از اشک‌های دختر مارادونا تا لیگ قهرمانان اروپا
کد خبر: 449103
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در اولین روز از ماه دسامبر روزنامه‌های ورزشی اروپا نگاهی به رقابت‌های فوتبال داشتند. مهم‌ترین روزنامه‌های اسپانیا، همچون گذشته، شرایط بارسلونا و رئال مادرید را بررسی کردند. روزنامه‌های ایتالیایی نیم‌نگاهی به شرایط درخشان میلان و وضعیت عجیب یوونتوس داشتند و رسانه‌های بریتانیایی هم رقابت‌های لیگ برتر جزیره را برای صفحه اول‌شان انتخاب کرده‌اند. در ادامه نگاهی می‌کنیم به صفحه اول روزنامه‌های ورزشی اروپا.

لیگ جزیره در حال حاضر بهترین لیگ فوتبال در قاره اروپاست و تیم‌های حاضر در این لیگ هم از شرایط مطلوبی برخوردار هستند. از همین رو روزنامه‌های ورزشی انگلیس نیز علاقه زیادی به پوشش این رشته ورزشی دارند. روزنامه گاردین صفحه ورزشی خود را به بازی لسترسیتی و فولام اختصاص داده است.

1

روزنامه دیلی تلگراف هم در صحه ورزشی‌اش به دیدار وستهام برابر استون ویلا پرداخته است.

1

روزنامه آبولا، چاپ پرتغال، عکسی از شادی بازیکنان بنفیکا را در صفحه اول خود منتشر کرده و به بازی شب گذشته این تیم برابر ماریتیمو پرداخته است.

1

روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا، اشک‌های دختر مارادونا را در صفحه اصلی خود منتشر کرده است. این روزنامه به قدرت گرفتن دوباره میلان در سری A ایتالیا هم اشاره کرده است.

1

روزنامه گازتا دلو اسپورت ایتالیا عکسی از ستاره‌های این روزهای میلان را منتشر کرده و از احتمال قهرمانی این تیم در لیگ فوتبال ایتالیا نوشته است.

1

توتواسپورت برخلاف دیگر روزنامه‌های ورزشی ایتالیا که از شرایط خوب میلان نوشته‌اند، عکسی از ستاره پرتغالی یوونتوس را در صفحه اول خود منتشر کرده است.

1

بعد از ایتالیا نگاهی می‌کنیم به روزنامه‌های ورزشی اسپانیا. روزنامه مارکا با انتشار عکسی از بازیکنان رئال مادرید به دیدار حساس این تیم برابر شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا پرداخته است.

1

روزنامه as اسپانیا هم عکسی از تمرین مادرید را در صفحه اصلی‌اش منتشر کرده و با تیتر یک فینال دیگر، به استقبال بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا رفته است.

1

روزنامه موندو نیز عکسی از مدافع اسپانیایی منچسترسیتی را منتشر کرده و از احتمال بازگشت اریک گارسیا در بارسلونا گفته است. این روزنامه در تیتری دیگر به رابطه لیونل مسی و آنتوان گریزمان هم اشاره داشته است.

1

در پایان نگاهی می‌کنیم به صفحه اول روزنامه اکیپ، چاپ فرانسه، که به دیدار مارسی و المپیاکوس در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرده است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها