بانک مرکزی اعلام‌کرد:

پرداخت تسهیلات کرونایی به 70 درصد از واحدهای معرفی شده

بانک مرکزی اعلام‌کرد: از مجموع واحدهای معرفی شده به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مربوط به کسب‌و کارهای آسیب دیده از کرونا، 365 هزار و 841 واحد معادل حدود 70 درصد واحدها تسهیلات مذکور را دریافت کرده‌اند.

پرداخت تسهیلات کرونایی به 70 درصد از واحدهای معرفی شده
کد خبر: 449161
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۱۱:۳۸:۱۹

اعتمادآنلاین| بر اساس مصوبات ستاد کرونا مقرر شده برای کمک به صاحبان کسب‌و کارهایی که به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا در فعالیت خود دچار مشکل شده‌اند، با ثبتنام متقاضی در سامانه کارا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تایید سامانه مذکور و معرفی به بانک، تسهیلات با نرخ 12 درصد پرداخت شود.

تا تاریخ 10 آذرماه افزون بر 533 هزار و 752 واحد به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که تاکنون 365 هزار و 841 واحد تسهیلات مذکور را دریافت کرده و پرونده بقیه واحدها نیز در دست بررسی و تکمیل مدارک و وثایق است.

همه واحدهای مذکور تا تاریخ اشاره شده به شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری عامل مراجعه کرده اند که از این تعداد، 365 هزار و 841 واحد با میزان اشتغال 620 هزار و 931 نفر در مجموع مبلغ 76 میلیارد و 933 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

چندی پیش جلسه‌ای برای اجرای طرح اعطای تسهیلات کرونا به منظور بررسی عملکرد شبکه بانکی در عمل به مصوبات ستاد کرونا و اجرای «طرح اعطای تسهیلات به کسب‌وکارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا» و «تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران» برگزار و بر لزوم تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات مذکور تاکید شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها