کد خبر: 449232
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۱۵:۱۳:۰۳
| |

چه کسی جانشین همیلتون می‌شود؟

مثبت شدن تست کرونای لوئیس همیلتون، مشکلاتی را برای مرسدس در مسابقات گرندپریکس بحرین ایجاد کرده به طوری که صحبت‌های زیادی در خصوص جایگزین او در تورنمنت بعدی مطرح شده است.

چه کسی جانشین همیلتون می‌شود؟
کد خبر: 449232
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۱۵:۱۳:۰۳

اعتمادآنلاین| رخ دادن اتفاق غیرمنتظره برای لوئیس همیلتون و مثبت شدن تست کرونای این راننده، مشکلاتی را برای مرسدس در مسابقات گرندپریکس بحرین ایجاد کرده به طوری که صحبت‌های زیادی در خصوص جایگزین او در تورنمنت بعدی مطرح شده است.

استوفل واندورن و استبان اوکون رانندگان رسمی ذخیره براکلی هستند. واندورن تابستان سال گذشته در فرمول E به عنوان قهرمانی رسیده اخیرا با لباس برقی مرسدس در حال آزمایش در والنسیاست اما او می‌تواند در صورت اعلام به بحرین بیاید.

به عنوان راننده ذخیره تیم، واندورن منطقی ترین گزینه محسوب می‌شود چرا که این شغلی است که برای انجام آن استخدام شده است. او در فرمول E به طور منظم در حال رقابت است و قرار بود حتی قبل از انتشار خبر وضعیت همیلتون به مرسدس در بحرین بپیوندد.

هالنبرگ از دیگر رانندگانی است که می‌تواند جانشین همیلتون شود. وی پیش از این به دلیل ابتلای 2 راننده به کووید 19، جانشین سرجیو پرز و لنس استرول شده بود که عملکرد درخشانی هم داشت.

در صورت نیاز به جایگزینی برای همیلتون و بوتاس، جورج راسل راننده جوان مرسدس به عنوان نامزد بلند مدت حضور در تیم در نظر گرفته می‌شود. وی در حال حاضر با تیم ویلیامز قرارداد بسته است.

اگرچه روسل شانس حضور در تیم مرسدس را دارد اما قرارداد او ممکن است مانع از تعویض مستقیم شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها