علیرضا تابش، مدیر عامل بنیاد سنمایی فارابی:

ارتقای سلیقه یکی از دستاوردهای «سینماحقیقت» بوده است

مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به تاثیر جشنواره «سینماحقیقت» در تولید فکر و ارتقای دیدگاه مخاطب ابراز امیدواری کرد برگزاری برخط این رویداد ادامه مسیری باشد که تاکنون پیموده شده است.

ارتقای سلیقه یکی از دستاوردهای «سینماحقیقت» بوده است
کد خبر: 449240
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۱۵:۵۷:۴۴

اعتمادآنلاین| علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سنمایی فارابی درباره برگزاری آنلاین (برخط) جشنواره‌ها گفت: برگزاری آنلاین هر رویداد هنری، در تعامل با هنرمندان آن رویداد اتفاق می‌افتد.

اگر پیش از برگزاری جشنواره، تعاملی دو سویه با هنرمندان و برگزارکنندگان جشنواره اتفاق بیفتد و مخاطرات و مزایای آن توسط هر دو طرف مطرح شود، بدون شک هم هنرمندان و هم مدیران در کنار یکدیگر می‌توانند در برگزاری آن موفق شوند.

وی ادامه داد: در مورد جشنواره سینماحقیقت نیز این امر صادق است. این جشنواره جزء جشنواره‌هایی است که مخاطب خاص دارد و مخاطب خاص در مجموع، پیگیر اخبار آن رویداد است. چه قرار باشد آن رویداد به شکل فیزیکی یا آنلاین برگزار شود.

در این سال‌ها، جشنواره «سینما حقیقت» توانسته نگاه و سلیقه مخاطبان سینما را رشد دهد، این ارتقای سلیقه می‌تواند و باید در بستر پلتفرم‌های آنلاین نمایش فیلم نیز تقویت شود، حال که ویروس کرونا سبب شده نگرش ما به رویدادهای سینمایی، تغییر کند، می‌توان گفت سالن‌های سینما به خانه‌ها آمده‌اند و نمایش مستندهای به‌روز و جذاب، در قالب رویداد آنلاین جشنواره فیلم حقیقت، طیف علاقه‌مندان به سینمای مستند را در سراسر کشور گسترش خواهد داد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران سینما حقیقت را این ماه به دبیری محمد حبیبی مقدم به ‌صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها