کد خبر: 449332
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

روزنامه‌های اروپا در تسخیر لیگ قهرمانان

لیگ قهرمانان اروپا تیتر اول روزنامه‌های اروپایی در دومین روز از ماه دسامبر بود. روزنامه‌های بریتانیایی پیروزی لیورپول را برای تیتر اصلی خودشان انتخاب کردند.

روزنامه‌های اروپا در تسخیر لیگ قهرمانان
کد خبر: 449332
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| لیگ قهرمانان اروپا تیتر اول روزنامه‌های اروپایی در دومین روز از ماه دسامبر بود. روزنامه‌های بریتانیایی پیروزی لیورپول را برای تیتر اصلی خودشان انتخاب کردند. درخشش لوکاکو در اینترمیلان گزارش اصلی روزنامه‌های ایتالیایی بود و شکست رئال مادرید برابر شاختار سوژه اول روزنامه‌های اسپانیایی شد.

صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی بریتانیا عکس کرتیس جونز ستاره 18ساله لیورپول را منتشر کردند و به برد شب گذشته این تیم برابر آژاکس پرداختند. روزنامه‌های بریتانیایی تساوی منچسترسیتی برابر پورتو را هم پوشش دادند. مثبت شدن تست کرونای لوئیس همیلتون نیز سوژه دیگر رسانه‌های ورزشی انگلیس بود.

1

1

1

1

1

1

1

روزنامه آبولا، چاپ پرتغال، نیز عکسی از بازی شب گذشته پورتو و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا را منتشر کرد و به تشریح این دیدار پرداخت.

1

روزنامه‌های ورزشی ایتالیا به پیروزی اینترمیلان در لیگ قهرمانان پرداختند و از درخشش لوکاکو نوشتند. به غیر از اینترمیلان و مهاجمش، مثبت شدن تست کرونای همیلتون و همچنین اشک‌های دختر مارادونا نیز سوژه ورزشی‌نویسان ایتالیا بود. صحبت‌های پیرلو مربی جوان یوونتوس پیش از دیدار با دیناموکیف هم در روزنامه‌های ایتالیایی پوشش داده شده است.

1

1

1

باخت شاگردان زیدان برابر شاختار تیتر اول همه روزنامه‌های ورزشی اسپانیا بود. قوهای سفید مادرید، در شب غیبت راموس، با 2 گل از رقیب خود شکست خوردند تا کارشان برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا سخت شود. به غیر از as و مارکا، که رسانه‌های نزدیک به رئال مادرید هستند، روزنامه‌های موندو و اسپورت اسپانیا که اخبار بارسلونا را پوشش می‌دهند نیز به شکست شب گذشته رئال مادرید پرداختند.

1

1

1

1

روزنامه اکیپ فرانسه هم با انتشار عکسی از امباپه و ادینسون کاوانی به دیدار حساس منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن پرداخته است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها