کد خبر: 449381
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۱۲:۰۴:۳۱
| |

گابریل استرلینگ مقام انتخاباتی جورجیا خطاب به ترامپ:

تهدید علیه اعضای هیات انتخاباتی جورجیا را محکوم کنید/ همه این‌ها باید متوقف شود

یک مقام انتخاباتی جورجیا ضمن اعلام تهدیداتی که علیه کارکنان انتخاباتی این ایالت مطرح شده، از رئیس‌جمهور آمریکا و سناتورهای جمهوری‌خواه این ایالت خواست از طرح نظریه‌های توطئه درباره پیروزی بایدن در این ایالت دست بکشند.

تهدید علیه اعضای هیات انتخاباتی جورجیا را محکوم کنید/ همه این‌ها باید متوقف شود
کد خبر: 449381
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۱۲:۰۴:۳۱

اعتمادآنلاین| گابریل استرلینگ مقام انتخاباتی جمهوری‌خواه ایالت جورجیا از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و سناتورهای جمهوری‌خواه این ایالت خواست از طرح نظریه‌های توطئه درباره پیروزی جو بایدن در این ایالت دست بکشند و تهدیدات وحشتناک علیه اعضای هیات انتخاباتی این ایالت را محکوم کنند.

به گزارش دیلی بیست، استرلینگ در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: چیزی که باعث لبریز شدن کاسه صبرم شد این بود که یکی از کارکنان 20 ساله هیات انتخاباتی تهدید به مرگ شد و به او گفته شد که به دلیل خیانت باید به دار آویخته شود.

وی تاکید کرد: همه این‌ها باید متوقف شود. همه شما که یک کلمه لعنتی (به چنین اقداماتی) نگفتید، هم‌دست هستید.

وی سپس از ترامپ خواهش کرد از حملات لفظی و تحریک مردم به انجام اقدامات خشن دست بردارد.

استرلینگ گفت: تحریک مردم به انجام اقدامات خشن بالقوه را متوقف کنید. کسی صدمه خواهد دید، کسی تیر خواهد خورد، کسی کشته خواهد شد. زیاده‌روی کرده‌اید. این باید متوقف شود.

بعد از بازشماری آرا به صورت دستی در ایالت جورجیا، ستاد انتخاباتی ترامپ همچنان نتیجه این ایالت را نپذیرفته و مدعی تقلب گسترده در آن است. او چند بار در توییت‌هایی از فرماندار جمهوری‌خواه این ایالت خواسته از اختیارات خود استفاده کند و یک بار دیگر آرای این ایالت را بررسی کند.

ادعاهای انتخاباتی ترامپ در حالی است که ویلیام بار وزیر دادگستری آمریکا سه‌شنبه اعلام کرد وزارتخانه تحت امر او شواهدی مبنی بر وقوع تخلفات گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که بر نتیجه نهایی اثرگذار باشد نیافته است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها