«خانه امن» یک سریال استراتژیک است

تقوی گفت: «خانه امن» جزو سریال‌های استراتژیک است که با موضوع امنیتی و جاسوسی تلاش دارد علاوه بر سرگرمی، آگاهی‌دهنده باشد.

«خانه امن» یک سریال استراتژیک است
کد خبر: 449452
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۱۴:۴۸:۱۱

اعتمادآنلاین| سید رضا تقوی نماینده تهران در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره ساخت سریال‌هایی با موضوعات استراتژیک در مرکز سیمافیلم گفت: خوشبختانه سریال «خانه امن» جزو سریال‌های استراتژیک است که با موضوع امنیتی و جاسوسی تلاش دارد علاوه بر سرگرمی، آگاهی‌دهنده باشد. من به شخصه تلاش می‌کنم وقتم را به گونه‌ای تنظیم کنم که این سریال را ببینم؛ این سریال بسیار ارزنده است.

وی ادامه داد: سریال از جهات مختلف آموزنده است. چهره، نفوذ دشمن و شیوه هجوم وحشیانه‌شان را به خوبی به نمایش می‌گذارد؛ همچنین فداکاری نیرو‌های انقلاب و خدوم را به خوبی نشان می‌دهد، به خصوص برای نسل جوان که این نوع رشادت‌ها را در جبهه‌ها ندیده اند بسیار اثرگذار است.

تقوی افزود: سریال «خانه امن» تلاش نیرو‌های امنیتی را به خوبی نشان می‌دهد و ادای دینی به تلاش بی‌وقفه سربازان گمنام است. وظیفه رسانه بازنمایی درست این تلاش‌ها به شیوه‌های مختلف و غیر مستقیم است. ما نسبت به فعالیت این عزیزان در عرصه‌های مختلف باید قدردان باشیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: سریال‌هایی از این دست مخاطبان بسیار خوبی را برای تلویزیون جذب می‌کند و اگر به صورت جامع وارد مسائل استراتژیک شویم و مجموعه‌ای را ترتیب دهند تا با هماهنگی با مسئولان امنیتی و با مشورت آن‌ها کار پیش برود و اطلاعات در اختیار نویسنده قرار بگیرد و کار را به خوبی پیش ببرند آثار آگاهی‌بخش و اثرگذاری تولید خواهد شد.

منبع: خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها