کد خبر: 449468
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۱۵:۳۶:۱۱
| |

زمان آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال مشخص شد

داود پرهیزگار، رییس کمیته فوتسال، گفت: با پیگیری چند ماه اخیر موفق به اخذ مجوز برگزاری مسابقات فوتسال کشور شدیم و با وجود سه ماه وقفه‌ای که به این دلایل رخ داد، در نهایت با اخذ مجوز امروز جلسه‌ای با حضور دبیرکل فدراسیون برگزار کردیم و قرار شد که لیگ برتر فوتسال آقایان 1400-1399 از 26 آذرماه آغاز شود.

زمان آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال مشخص شد
کد خبر: 449468
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۲ ۱۵:۳۶:۱۱

اعتمادآنلاین| داود پرهیزگار درباره نشست امروز گفت: با پیگیری چند ماه اخیر موفق به اخذ مجوز برگزاری مسابقات فوتسال کشور شدیم و با وجود سه ماه وقفه‌ای که به این دلایل رخ داد، در نهایت با اخذ مجوز امروز جلسه‌ای با حضور دبیرکل فدراسیون برگزار کردیم و قرار شد که لیگ برتر فوتسال آقایان 1400-1399 از 26 آذرماه آغاز شود.

وی افزود: مسابقات لیگ تا 10 اسفندماه ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز بازیکنان در اختیار تیم ملی خواهند بود و ادامه مسابقات با ده تیم نهایی برای تعیین و تکلیف شش تیم نخست و چهار تیم دیگر پس از بازی‌های آسیایی برگزار خواهد شد.

پرهیزکار ادامه داد: به هر حال ما 3 فروردین بازی‌های قهرمانی آسیا را داریم و لغو مسابقات لیگ لطمه زیادی به جامعه فوتسال کشور و تیم ملی می‌زد. آن هم در شرایطی که مسابقات قهرمانی آسیا چندین بار به تعویق افتاده و اردوهای ما هر بار نیازمند برنامه‌ریزی مجدد شد.

وی‌ در پایان تصریح کرد: دو فیفا دی در بهمن و اسفندماه داریم و‌ در تلاشیم تا حداکثر بهره را از این دو فرصت ببریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها