آتش‌سوزی شبانه در مجیدیه؛ اعزام سه نفر به اورژانس

حوالی ساعت 22 چهارشنبه پارکینگ یک ساختمان مسکونی در محله مجیدیه دچار آتش‌سوزی شد و 2 دستگاه خودرو سواری هم سوخت اما 10 نفر از ساکنان این ساختمان نجات یافتند.

آتش‌سوزی شبانه در مجیدیه؛ اعزام سه نفر به اورژانس
کد خبر: 449563
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ ۰۹:۲۵:۱۷

اعتمادآنلاین| سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز پنجشنبه درباره جزئیات این حادثه گفت: وقوع این حادثه در 16 متری دوم مجیدیه به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سیدجلال ملکی افزود: آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند در قسمت پارکینگ یک ساختمان 5 طبقه 2 واحدی، آتش به دلایل نامشخص به 2 دستگاه خودرو سواری پژو 206 و پژو 405 سرایت کرده و دود ناشی از این حادثه در حال سرایت به طبقات مسکونی است.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به دو گروه عملیاتی تقسیم شدند و گروهی برای خاموش کردن آتش و گروهی دیگر نیز برای نجات افراد ساکن وارد طبقات مسکونی شدند.

به گفته «ملکی» آتش نشانان در این حادثه 10 نفر از ساکنان این ساختمان که در میان دود ناشی از این آتش‌سوزی در وضعیت نامناسبی قرار داشتند را به سلامت نجات دادند که البته سه نفر از این افراد به دلیل دود گرفتگی تحویل عوامل اورژانس مستقر در محل شدند.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش آتش‌نشانان این حریق خاموش شد و علت این حادثه نیز به وسیله کارشناسان در دست بررسی است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تاکید کرد: در زمان وقوع حوادث، اهمیت سیستم‌های اعلام و اطفا و درهای مقاوم در برابر حریق به اثبات می‌رسد و به مالکان ساختمان‌های مسکونی توصیه می‌کنیم که در قسمت پارکینگ از درهای ضد حریق استفاده کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها