مهدی قایدی: می‌خواهم مرد سال آسیا شوم

مهدی قایدی، مهاجم جوان باشگاه استقلال، در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال گفت: رؤیای من این است که مرد سال آسیا شوم.

مهدی قایدی: می‌خواهم مرد سال آسیا شوم
کد خبر: 449638
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ ۱۲:۵۷:۳۷

اعتمادآنلاین| مهدی قایدی مهاجم بوشهری استقلال با حضور اسکوچیچ در تیم ملی، لباس مقدس ایران را برتن کرده و حتی در بازی مقابل بوسنی اولین گل ملی‌اش را به ثمر رساند. او در مصاحبه با لایو اینستاگرام فدراسیون فوتبال درباره اولین حضورش در تیم ملی و همچنین رویای فوتبالی‌اش، حرف های جالبی زد که چکیده ای از آن را در خبرورزشی آنلاین می‌خوانید:

ازآنجا که بسیار آدم کم‌رویی هستم، سعی می‌کردم از بازیکنان ملی‌پوش استقلال درباره جو تیم ملی سؤال کنم که چطور باید رفتار کنم. بعد که وارد تیم ملی شدم باوجود اینکه بزرگ‌ترهای تیم ملی خیلی ارتباط خوبی با من داشتند مقداری استرس داشتم، ولی همان‌طور که گفتم بازیکنان دیگر با صحبت به من سعی داشتند تا کمکم کنند و همین باعث شد تا اعتمادبه‌نفس خودم را به دست بیاورم و بتوانم هنرم را در زمین پیاده کنم. در حال حاضر رؤیای بعدیم این است که مرد سال آسیا شوم.

آخرین کتابی که خوانده‌ام مربوط به چارلی چاپلین بود.

فیلم‌های نوید محمدزاده را خیلی دوست دارم و به نظرم ایشان یکی از بهترین بازیگران ایران هستند.

در ایران که من الگوهای زیادی داشتم. از آقای علی دایی شهریار فوتبال ایران گرفته تا علی کریمی و فرهاد مجیدی که حتی در مقطعی مربی من بودند که شاگردی ایشان در آن مقطع واقعاً باعث افتخار من بود.

بین فوتبالیست‌های خارجی باید به دیگو مارادونا اشاره کنم که مرگ ایشان یکی از تلخ‌ترین اتفاقاتی بود که هفته گذشته تمام دنیا را تحت تأثیر خودش قرار داد و همه را ناراحت کرد. به نظرم مارادونا و فوتبال یکی بودند و اعتقاددارم که بسیاری از انسان‌های کره زمین به خاطر او به فوتبال علاقه‌مند شدند.

رؤیای من این است که مرد سال آسیا شوم.

مطئنم تیم ملی ایران به جام ملت های آسیا صعود می‌کند.

منبع: سایت فدراسیون فوتبال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها