میلاد سرلک:

فوتبال ایران به قهرمانی پرسپولیس نیاز دارد

میلاد سرلک، هافبک دفاعی پرسپولیس گفت: فوتبال ایران به قهرمانی پرسپولیس در آسیا نیاز دارد و امیدوارم این اتفاق بیفتد. به نظرم باید به این بازی نگاه ملی داشته باشند تا ما با شرایط مناسب راهی قطر شویم و نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.

فوتبال ایران به قهرمانی پرسپولیس نیاز دارد
کد خبر: 449683
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ ۱۶:۱۸:۵۴

اعتمادآنلاین| میلاد سرلک جزو بهترین‌های پرسپولیس در بازی با شهرخودرو بود و یک گل زیبا هم به ثمر رساند تا سرخپوشان برتری قاطعی مقابل شهرخودرو کسب کنند اما به گفته اکثر کارشناسان سرلک می‌توانست در دقیقه 36 با کارت قرمز داور مواجه شود ولی خود میلاد نظر دیگری دارد.

بازی مقابل تیم سابقت چطور بود؟

بازی خوبی بود و ما تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم از کدام نقاط باید به آنها ضربه بزنیم و خدا را شکر هم بازی خوبی انجام دادیم و هم نتیجه خوبی کسب شد. موقعیت‌های زیاد دیگری هم داشتیم که اگر در استفاده از آنها دقت می‌کردیم، با اختلاف گل بیشتری به برتری می‌رسیدیم. پس از دو تساوی و یک برد مقابل صنعت نفت نیاز به یک پیروزی خوب داشتیم تا کمی از لحاظ روحی شرایط بهتری پیدا کنیم و از زیر فشار روانی خارج شویم و خوشحالم این اتفاق افتاد و امیدوارم این برد مقدمه بردهای خوب هفته بعد باشد و بتوانیم نتایجی در حد و اندازه نام پرسپولیس کسب کنیم.

اکثر کارشناسان معتقد بودند داور می‌توانست به تو کارت قرمز نشان بدهد.

من برای همه کارشناسان احترام زیادی قائلم ولی به نظرم کارت زرد کافی بود و داور تصمیم خوبی گرفت. من فکر می‌کنم مستحق کارت قرمز نبودم.

در مورد گل قشنگی که زدی صحبت کن.

لطف خدا و کار گروهی بازیکنان بود که من توانستم گل بزنم. از این بابت خیلی خوشحالم اولین گلم را با پیراهن تیمی که از بچگی دوستش داشتم، زدم. به نظرم گلزنی برای پرسپولیس طعم و لذت خاصی دارد و امیدوارم بتوانم باز هم برای پرسپولیس مفید باشم و گلزنی کنم.

به نظر می‌رسد با این برد به کورس مدعیان قهرمانی برگشتید.

خب دو تساوی مقابل سایپا و نفت مسجدسلیمان کارمان را سخت کرد ولی هنوز اول فصل است ضمن اینکه پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی است و قطعاً امسال هم برای گرفتن جام تلاش می‌کنیم. در پرسپولیس فقط قهرمانی هواداران را راضی می‌کند و ما هم به این موضوع واقفیم. امیدوارم با تلاش کل تیم بتوانیم بهترین اتفاق را در پایان فصل رقم بزنیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

فینال آسیا نزدیک است. درخصوص این بازی هم صحبت کن.

خب می‌دانیم چقدر این بازی برای همه مهم است. من فکر می‌کنم فوتبال ایران به قهرمانی پرسپولیس در آسیا نیاز دارد و امیدوارم این اتفاق بیفتد. به نظرم باید به این بازی نگاه ملی داشته باشند تا ما با شرایط مناسب راهی قطر شویم و نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها