دشمن علنی و آشکار ایران در خلیج فارس کدام کشور است؟

وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین می‌گوید که این کشور وتل‌آویو در یک جبهه یکپارچه علیه آنچه «تهدید ایران» خواند، قرار دارند.

دشمن علنی و آشکار ایران در خلیج فارس کدام کشور است؟
کد خبر: 449694
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ ۱۹:۱۹:۲۰

اعتمادآنلاین| «زاید بن راشد الزیانی» وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین که بتازگی به فلسطین اشغالی سفر کرده است، با کانال 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره ایران گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش پایگاه صهیونیستی «مکان» وزیر صنعت بحرین در این خصوص گفت که این کشور به همراه تل‌آویو در یک جبهه یکپارچه علیه آنچه «تهدید ایران» خوانده شده، قرار گرفته است.

در ادامه این گزارش آمده است که این وزیر بحرینی در اولین مصاحبه خود با کانال یازده درباره همکاری تل‌آویو با منامه درباره پرونده ایران گفته است که بحرین با کشورهای دوست خود در این پرونده و از جمله در زمینه امنیتی هماهنگی دارد.

پایگاه خبری «عرب48» نیز با نقل این خبر نوشت که وزیر بحرینی در این خصوص گفته است: «برای بشریت و علیه هر کسی که علیه آن است، ما و اسرائیل در جبهه‌ای یکپارچه قرار داریم. بحرین و کشورهای دوست آن همکاری دارند و این همکاری مسائل امنیتی را شامل می‌شود».

طبق این گزارش، مرکز پخش رادیویی-تلویزیونی رژیم صهیونیستی «کان» گزارش داده است که بخش کامل این مصاحبه شامگاه امروز پخش خواهد شد.

این اظهارات در حالی است که «عبداللطیف الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین نیز اخیرا با اتهام‌زنی به ایران مدعی شده بود که این کشور «مقاصد پلیدی» در قبال منطقه دارد.

بحرین و رژیم صهیونیستی اخیرا با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری فعلی آمریکا عادی‌سازی کامل روابط خود را اعلام کردند.

علی‌رغم آنکه مقام‌های کشورهای سازش‌کننده اصرار دارند که در مقابل تعلیق اشغال کرانه باختری با تل‌آویو روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی کرده‌اند؛ اما مقام‌های رژیم صهیونیستی بارها تأکید کرده‌اند که مسئله الحاق کرانه باختری کماکان در دستور کار قرار دارد و تنها مدتی به حال تعلیق در آمده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها