کد خبر: 449742
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ ۰۹:۳۲:۰۷
| |

آغاز مرحله سوم لیگ برتر هندبال زنان از نیمه دوم دی/ احتمال میزبانی سپاهان از مسابقات

مسابقات مرحله سوم لیگ برتر هندبال زنان از نیمه دوم دی آغاز می‌شود و احتمالا فولادمبارکه سپاهان میزبانی دور بعدی مسابقات را به عهده خواهد داشت.

آغاز مرحله سوم لیگ برتر هندبال زنان از نیمه دوم دی/ احتمال میزبانی سپاهان از مسابقات
کد خبر: 449742
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ ۰۹:۳۲:۰۷

اعتمادآنلاین| شانزدهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان از 28 مهر با حضور 8 تیم در دو گروه به صورت متمرکز استارت خورد. دور رفت این مسابقات به میزبانی تهران انجام شد و دور برگشت به میزبانی مشهد در حال برگزاری است. در پایان دور برگشت تیم‌های اول و سوم گروه A با تیم‌های دوم و چهارم گروه B و تیم‌های اول و سوم گروه B با تیم‌های دوم و چهارم گروه A برای مرحله بعدی مسابقات با هم همگروه خواهند شد. در پایان مرحله سوم و بر اساس امتیازها، تیم‌های اول تا چهارم برای مرحله نیمه نهایی با یکدیگر رقابت می کنند و سایر تیم‌ها نیز برای کسب مقام پنجم تا هشتم مسابقه خواهند داد.

مرحله سوم مسابقات لیگ برتر هندبال زنان قرار است نیمه دوم دی آغاز شود. هر چند هنوز میزبان مسابقات قطعی نشده است اما فولاد مبارکه سپاهان احتمالا میزبان دور بعدی مسابقات لیگ برتر هندبال زنان باشد.

مراد کرمی رییس سازمان لیگ هندبال در خصوص شرایط مسابقات لیگ برتر هندبال زنان گفت: خداراشکر مسابقات به خوبی در حال برگزاری است. مشهد میزبان بسیار خوبی برای مسابقات بود و همه موارد را پیش بینی کرده بود. مسابقات هم در سطح بالا و با کیفیت در حال برگزاری است. باید از اشتادسازه مشهد به سبب میزبانی از مسابقات تشکر کرد. تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده و امکانات لازم برای برگزاری مسابقات وجود دارد. برنامه لیگ هم طبق برنامه انجام شد. فردا دو بازی دیگر خواهیم داشت و دور برگشت مسابقات تمام خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص تکلیف تیم کربنات سدیم فیروزآباد غایب این دور از مسابقات لیگ برتر زنان افزود: هنوز چیزی مشخص نیست و باید برای این تیم کمیته انضباطی تصمیم بگیرد. باید این تیم مدارک لازم را به ما ارائه کند و در نهایت در کمیته انضباطی برای این تیم تصمیم گرفته خواهد شد.

کرمی در ادامه در خصوص آغاز مسابقات مرحله سوم لیگ برتر هندبال زنان و میزبان گفت: تا نیمه دوم دی تکلیف تیم کربنات هم مشخص خواهد شد. مسابقات مرحله بعدی لیگ احتمالا از 15 یا 16 دی ماه اگر مورد خاصی رخ ندهد استارت خواهد خورد. هنوز تکلیف میزبان مسابقات مشخص نیست اما تیم فولاد مبارکه سپاهان برای مرحله بعدی مسابقات درخواست داده است. باید در نهایت کمیته مسابقات در خصوص میزبان تصمیم‌گیری کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها