کد خبر: 449761
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ ۱۰:۱۳:۰۲
| |

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا افزایش یافت / 220 هزار مبتلا و 3 هزار فوتی جدید در یک روز

آمارهای اعلامی از ایالت‌های مختلف آمریکا نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی بیست‌وچهار ساعت گذشته شاهد افزایش 220 هزار نفری بوده است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا افزایش یافت / 220 هزار مبتلا و 3 هزار فوتی جدید در یک روز
کد خبر: 449761
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ ۱۰:۱۳:۰۲

اعتمادآنلاین| آمارهای اعلامی از ایالت‌های مختلف آمریکا نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی بیست‌وچهار ساعت گذشته شاهد افزایش 220 هزار نفری بوده است.

در حالی که دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با گذشت یک ماه از برگزاری انتخابات هنوز مشغول جنگ بر سر قدرت هستند، شمار ابتلای روزانه به ویروس «کووید19» در این کشور به شکل تصاعدی رو به افزایش است.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع 218,576 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده که بیشترین میزان ابتلای روزانه در این کشور و تمام کشورهای جهان است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز 2,918 آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

کرونا در آمریکا

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید19 در آمریکا به 14,535,196 نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به 282,829 تن افزایش یافت.

این در حالی است که «آنتونی فائوچی» مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا چند روز هشدار داد در صورتی که خط سیر همه‌گیری کرونا در این کشور تغییری نکند قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به آسانی از 300 هزار نفر فراتر خواهد رفت.

نمودار ابتلا و تلفات ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که روز پنجشنبه تعداد کسانی که در جهان به این بیماری مبتلا شدند از 65 میلیون نفر عبور کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها