شورای نگهبان بر اساس کدام نقل قول، مصوبه مجلس را تایید کرد؟

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا نوشت: شنیده‌ها حکایت از آن دارد که شورای نگهبان بر اساس اعتقاد به اینکه قانون مزبور باید قبل از ارجاع به شورای نگهبان توسط شورای عالی امنیت ملی بررسی شده باشد، از رسیدگی به آن خودداری کرده است اما هیات‌رئیسه مجلس به شورای نگهبان اعلام کرده اند چنین تاییدیه‌ای وجود دارد و شورا با اعتماد به این نقل قول بررسی آن را آغاز کرده است.

شورای نگهبان بر اساس کدام نقل قول، مصوبه مجلس را تایید کرد؟
کد خبر: 449782
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ ۱۱:۰۹:۱۳

اعتمادآنلاین| محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی که آن را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، نوشت: با گذشت 2 روز از تایید قانون ضدبرجامی مجلس ، ابعاد تازه ای از روند تایید آن در شورای نگهبان آشکار شده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد که شورای نگهبان بر اساس اعتقاد به اینکه قانون مزبور باید قبل از ارجاع به شورای نگهبان توسط شورای عالی امنیت ملی بررسی شده باشد، از رسیدگی به آن خودداری کرده است اما هیات رئیسه مجلس به شورای نگهبان اعلام کرده اند چنین تاییدیه ای وجود دارد و شورا با اعتماد به این نقل قول بررسی آن را آغاز کرده است.

با توجه به اینکه قانون مزبور برای اجرا هیچ فوریتی نداشته و حتی مجلس برای اجرای ان دوماه فرصت تعیین کرده، تصویب شتابزده آن از موارد مشکوک در روند تصویب این قانون است.

شمخانی دبیر شورایعالی امنیت ملی از هرگونه اظهارنظر رسمی در این زمینه خودداری کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها