بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی:

هر اتفاقی بیفتد ایران ما را سرزنش می‌کند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره اتهامات موجود به رژیم صهیونیستی برای ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران گفت: درست یا غلط. هرچیزی که در ایران اتفاق می‌افتد ما را سرزنش می‌کنند. 

هر اتفاقی بیفتد ایران ما را سرزنش می‌کند
کد خبر: 449813
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۴ ۱۲:۴۹:۳۷

اعتمادآنلاین| «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک نشست ویدئو کنفرانسی در «اندیشکده هادسون» تاکید کرد که بازگشت به «توافق ناقص هسته‌ای ایران» اشتباه خواهد بود.


وی در سخنرانی خود در این اندیشکده آمریکایی افزود: تحت توافق قبلی (برجام) به ایران اجازه داده شده تا سانتریفیوژهای مدرن خود را توسعه دهد و توانایی غنی سازی خود را دو برابر کند که می‌تواند به آنها توان ساخت فوری بمب دهد.

در جریان پرسش و پاسخ در این ویدئو کنفرانس، از نتانیاهو درباره اتهامات موجود به رژیم صهیونیستی برای ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران نیز سوال شد.

نتانیاهو در پاسخ به این سوال از پاسخ دقیق طفره رفت و گفت: آنها (ایرانیها) همیشه ما را سرزنش می‌کنند. درست یا غلط. هرچیزی که در ایران اتفاق می‌افتد ما را سرزنش می‌کنند.

این اظهارات نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که روزنامه نیویورک تایمز به نقل از چند منبع آگاه از دست داشتن رژیم صهیونیستی در ترور دانشمند هسته‌ای ایران خبر داده بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها