اسکار آیزاک در فیلم اقتباسی کمپانی سونی بازی می‌کند

اسکار آیزاک به عنوان بازیگر نقش سالید اسنیک در فیلم سینمایی «متال گیِر سالید» بازی خواهد کرد.

اسکار آیزاک در فیلم اقتباسی کمپانی سونی بازی می‌کند
کد خبر: 449924
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۰۸:۳۷:۳۶

اعتمادآنلاین| اسکار آیزاک برای بازی در نقش «سالید اسنیک» به فیلم سینمایی اکشن «متال گیِر» به کارگردانی جردن ووگت-رابرتز اضافه شده است که اکنون توسط سونی پیکچرز در حال توسعه و تولید است.

این فیلم سینمایی بر اساس یک بازی ویدئویی 33 ساله ساخته می‌شود که توسط هیدئو کوجیما خلق شد و شرکت کونامی نیز آن را منتشر کرد. فیلمنامه این اثر توسط درک کانلی نوشته می‌شود. آوی اراد نیز تهیه کننده آن است.

اولین قسمت از مجموعه بازی‌های «متال گیِر» در سال 1987 منتشر شد. «متال گیِر سالید» نام قسمت سوم این مجموعه بازی ویدئویی بود که هم نام با فیلم است. داستان این بازی روی شخصیت اسنیک متمرکز بود که به مرکز سلاح‌های هسته‌ای نفود می‌کند تا حمله تروریستی یک گروه به نام «فاکس هوند» را خنثی کند.

آیزاک اخیراً در فیلم سینمایی «جنگ ستارگان» در نقش پو دامرون نقش آفرینی کرده است و در سال 2019 طی مصاحبه‌ای برای بازی در نقش سالید اسنیک ابراز تمایل کرد.

در حالی که زمان آغاز تولید این پروژه مشخص نیست، آیزاک قرار است در سریالی کوتاه از شبکه HBO به نام «سکانس‌هایی از ازدواج» در مقابل جسیکا چستین بازی کند.

او همچنین برای بازی در نقش «شوالیه ماه» و همینطور فیلم «فرانسیس و پدرخوانده» انتخاب شده است. او در فیلم «تل ماسه» ساخته دنیس ویلنوو هم نقش آفرینی کرده که اکران آن به دلیل شیوع کرونا تا اکتبر سال 2021 عقب افتاده است.

دیگر نقش آفرینی‌های برجسته آیزاک شامل «یک سال بسیار خشن» و «اکس ماشینا» می‌شود. او برای بازی در سریال «یک قهرمان به من نشان بده» جایزه گلدن گلوب دریافت کرد و یک بار هم با فیلم «درون لوین دیویس» نامزد دریافت این جایزه شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها