کد خبر: 449955
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۰۹:۴۲:۴۰
| |

مراسم تحلیف جو بایدن با جمعیت اندک برگزار خواهد شد

جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا قصد دارد مراسم تحلیف خود را در ابعادی کوچک و با جمعیت اندک برگزار کند.

مراسم تحلیف جو بایدن با جمعیت اندک برگزار خواهد شد
کد خبر: 449955
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۰۹:۴۲:۴۰

اعتمادآنلاین| خبرگزاری رویترز دراین باره گزارش داد: درحالی که دونالد ترامپ همواره بر پرجمعیت بودن مراسم تحلیف خود اصرار داشت، اما بایدن در وضعیتی که آمریکا با بحران شیوع ویروس کرونا دست به گریبان است قصد دارد تا این مراسم را در ابعادی هرچه کم جمعیت تر به منظور حفظ دیگران از ابتلا به ویروس کرونا برگزار کند.

رویترز درادامه افزود: بایدن 14 آذرماه گفته که شاید وی برای انجام این منظور، اول بهمن ماه (موعد برگزاری مراسم تحلیف) بر سکوی احداث شده در برابر ساختمان کنگره سوگند ریاست جمهوری یاد کند اما خواهان حضور خیل جمعیت دراین مراسم نیست.

بنابراین گزارش بایدن روز گذشته (جمعه) در ویلمنگتون ایالت دلاور محل زادگاه خود دراین مورد گفت: گمان من این است که در روز مراسم تحلیف، احتمالا خیل عظیم جمعیت را در خیابان پنسیلوانیا نداشته باشیم، (بله) مردم می خواهند که جشن بگیرند و بگویند که زور را پشت سر گذاشتیم و به جلو رفتیم چرا که دموکراسی فعال شد، اما از دیگر سو گمان می کنم که این مراسم را بصورت مجازی در سراسر کشور شاهد باشیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها