کد خبر: 449974
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۰:۱۸:۰۶
| |

پوستر مستند سینمایی «22/22» منتشر شد

همزمان با پذیرش مستند بلند «22/22» کاری از گروه مستند روایت فتح در جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، پوستر این فیلم مستند منتشر شد.

پوستر مستند سینمایی «22/22» منتشر شد
کد خبر: 449974
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۰:۱۸:۰۶

اعتمادآنلاین| طی نشستی با حضور چند تن از عوامل فیلم مستند «22/22» به کارگردانی فرود عوض پور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پوستر این اثر که طراحی آن را حسین گلستان بر عهده داشته است، رونمایی شد.

این ‌پوستر علاوه بر نشان و اسامی عوامل اصلی فیلم، دربرگیرنده تصویری مفهومی از فیلم با حضور 3 تن از اعضای گروه 22 نفره شهرستان بندرگز است که در فیلم به همراه سایر دوستان خویش، روایات مختلفی از شکل گیری و فعالیت های خاص این گروه را مطرح می کنند.

مستند سینمایی «22/22» که از سوی هیات انتخاب چهاردهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» در بخش شهید آوینی پذیرفته و طی روزهای 18 تا 25 آذرماه امسال به صورت آنلاین نمایش داده خواهد شد، به کارگردانی فرود عوض پور و تهیه کنندگی سعید الهی در گروه مستند «روایت فتح» تولید شده است.

در این فیلم علاوه بر پژمان لشکری پور به عنوان مشاور پروژه، مهدی ایل بیگی مدیریت تصویربرداری، ماهک منصوریان تدوین، ایمان ترابی صدابرداری، سیدرضا گدازگر صداگذاری، رضا محبی اصلاح رنگ و سعید جهانشاهی به همراه فاطمه محمدی گویندگی آن را بر عهده داشته اند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها