کد خبر: 449983
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۰:۳۶:۱۱
| |

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور:

وکیل مردم در مجلس، باید در مورد کیفیت آرای خود توضیح دهد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: وقتی طرح شفافیت آراء نمایندگان اجرایی شود در آن صورت وکیل مردم در مجلس سعی می‌کند برای رایی که می‌دهد مطالعه کرده و کار کارشناسی کند تا بتواند از رایی که می‌دهد دفاع کرده و در مقابل مردم پاسخگو باشد.

وکیل مردم در مجلس، باید در مورد کیفیت آرای خود توضیح دهد
کد خبر: 449983
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۰:۳۶:۱۱

اعتمادآنلاین| رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: شفاف شدن آرای نماینده مجلس موجب زیر ذره‌بین رفتن اقداماتش از طریق نظارت مردمی خواهد شد ضمن اینکه وکیل مردم باید در مورد کیفیت آرای خود توضیح دهد.

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس درباره طرح شفافیت آراء نمایندگان اظهار داشت: طرح شفافیت آراء نمایندگان زمانی که عملیاتی شود منجر به واقعی‌تر شدن آراء در پارلمان خواهد شد ضمن اینکه به کارشناسی‌تر شدن آراء نمایندگان کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

وی افزود: وقتی طرح شفافیت آراء نمایندگان اجرایی شود در آن صورت وکیل مردم در مجلس سعی می‌کند برای رایی که می‌دهد مطالعه کرده و کار کارشناسی کند تا بتواند از رایی که می‌دهد دفاع کرده و در مقابل مردم پاسخگو باشد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: نماینده مجلس با شفاف شدن آرا زیر ذره‌بین نظارت مردم قرار گرفته و باید در مورد کیفیت آرا توضیح دهد.

جوکار خاطرنشان کرد: تقویت بعد کارشناسی و پژوهش در مورد طرح‌ها و لوایح از سوی نمایندگان فقط با شفاف شدن آراء و نظارت مردم میسر خواهد شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها