کد خبر: 450076
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۴:۴۴:۴۳
| |

آشنایی با بازیگر تونسی که در سریال «سلمان فارسی» بازی می‌کند

«هشام رستُم» بازیگر تونسی سریال «سلمان فارسی»، این مجموعه تلویزیونی را یکی از بهترین تولیدات هنری ـ تاریخی توصیف کرد و گفت: ایفای نقش در سریال مذکور و همکاری با داوود میرباقری، یکی از افتخارات هنری‌اش به شمار می‌رود.

آشنایی با بازیگر تونسی که در سریال «سلمان فارسی» بازی می‌کند
کد خبر: 450076
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۴:۴۴:۴۳

اعتمادآنلاین| فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» حدوداً 5 سال طول می‌کشد و علاوه بر بازیگران ایرانی، بازیگرانی از کشورهای یونان، مراکش و تونس هم در آن بازی می‌کنند.

یکی از این بازیگران، «هشام رستُم» بازیگر 73 ساله اهل تونس است.

او بازیگری را از 40 سالگی و با حضور در یک تله‌فیلم ایتالیایی آغاز کرد. رستم تا کنون در بیش از 60 فیلم و سریال ایفای نقش کرده است که از مشهورترین آن‌ها می‌توان به فیلم‌های «بیمار انگلیسی»، «کنت مونت کریستو» و «طلای سیاه» اشاره کرد. او امسال علاوه بر حضور در سریال «سلمان فارسی»، در سریال تونسی «27» هم ایفای نقش کرده است.

هشام رستم هم با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری، به استقبال بی‌نظیر از تولیدات سینمایی و سریال‌های تاریخ ایرانی در کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: جذابیت‌های بصری، تکنیک‌های هنری و بهره‌مندی از متون اصیل تاریخی در ساخت سریال‌های تاریخی ایرانی از نقاط قوت آن‌ها به شمار می‌رود.

بازیگر سینما و تلویزیون تونس اظهار کرد: جامعه تونس همواره از تولیدات سینمایی ایران استقبال کرده و پیگیری سریال‌هایی چون مریم مقدس و یوسف پیامبر، نشان از زیبایی‌های هنری و تاریخی سریال‌های مذکور دارد.

وی با اشاره به سوابق طولانی و تجربیات خود در ایفای نقش در سریال‌های مختلف تونسی به ساخت سریال سلمان فارسی اشاره و آن را یکی از بهترین تولیدات هنری تاریخی توصیف کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها