کد خبر: 450201
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

از کامبک شیاطین سرخ تا پیروزی بانوی پیر در دربی تورین

روزنامه‌های ورزشی اروپا در ششمین روز از آخرین ماه سال 2020، صفحات اول خود را به فوتبال باشگاهی و نتایج آن اختصاص دادند. رسانه‌های انگلیسی در روزی که هواداران فوتبال دوباره راهی ورزشگاه شدند به کامبک شیاطین سرخ و صدرنشینی چلسی در لیگ جزیره پرداختند.

از کامبک شیاطین سرخ تا پیروزی بانوی پیر در دربی تورین
کد خبر: 450201
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزشی اروپا در ششمین روز از آخرین ماه سال 2020، صفحات اول خود را به فوتبال باشگاهی و نتایج آن اختصاص دادند. رسانه‌های انگلیسی در روزی که هواداران فوتبال دوباره راهی ورزشگاه شدند به کامبک شیاطین سرخ و صدرنشینی چلسی در لیگ جزیره پرداختند. رسانه‌های ایتالیایی پیروزی بانوی پیر در دربی تورین را سوژه اصلی خود کردند و رسانه‌های اسپانیایی هم نگاهی داشتند به پیروزی خفیف رئال مادرید برابر سویا و شکست عجیب بارسلونا برابر کادیز. اکیپ فرانسه نیز رکوردشکنی امباپه در پاری سن ژرمن را برای گزارش اصلی‌اش انتخاب کرده است. در ادامه نگاهی می‌کنیم به صفحه اول روزنامه‌های اروپایی.

کامبک شیاطین سرخ برابر وستهام یونایتد تیتر اصلی صفحه ورزشی روزنامه ساندی تلگراف انگلیس بود. دیداری که با حضور تعداد محدودی از هواداران تیم وستهام برگزار شد تا فوتبال انگلیس بعد از مدت‌ها با حضور هواداران فوتبال دنبال شود.

1

روزنامه ایندیپندنت هم در صفحه ورزشی‌اش با تیتر «آبی‌ها به صدر رفتند» به پیروزی چلسی برابر فولام در لیگ جزیره اشاره کرده است. این روزنامه نگاهی هم به عملکرد راسل در تیم مرسدس انداخته است.

1

پیروزی سه بر یک منچستریونایتد برابر وستهام در لیگ جزیره سوژه روزنامه اسپورت استار انگلیس بود. این روزنامه نگاهی هم به قرارداد برونو فرناندز ستاره پرتغالی شیاطین سرخ کرده است.

1

روزنامه ساندی اکسپرس در صفحه اول نگاهی داشته به وضعیت برونو فرناندز در منچسترسیتی، دیدار حساس تاتنهام و آرسنال در لیگ جزیره و همچنین به بازی لیورپول برابر ولورهمپتون و صدرنشینی چلسی در لیگ برتر جزیره پرداخته است.

1

در پرتغال، روزنامه آبولا نگاهی داشته به برد پرگل پورتو و تساوی اسپورتینگ در لیگ فوتبال پرتغال.

1

در ایتالیا اما روزنامه کوریره دلو اسپورت شادی گل اشرف حکیمی بازیکن اینترمیلان را برای صفحه اول خود انتخاب کرده است. این روزنامه نظری هم به پیروزی یوونتوس در دربی شهر تورین داشته است.

1

روزنامه گازتا دلو اسپورت هم با انتشار عکس‌هایی از شادی گل اشرف حکیمی و بونوچی به پیروزی اینتر و یوونتوس در سری A ایتالیا پرداخته است.

1

روزنامه توتو اسپورت نیز پیروزی یوونتوس برابر تورینو را تیتر اول خود کرده است. توتو اسپورت البته به پیروزی اینتر برابر بولونیا هم پرداخته است.

1

در اسپانیا، روزنامه مارکا با انتشار عکسی از شادی وینیسیوس بازیکن برزیلی رئال مادرید به پیروزی خفیف شاگردان زیدان برابر سویا پرداخته است. این روزنامه نگاهی هم به شکست خانگی بارسلونا و پیروزی اتلتیکو مادرید داشته است.

1

روزنامه as هم عکسی از وینیسیوس را برای صفحه اول خود انتخاب کرده و از پیروزی رئال مادرید برابر سویا نوشته است.

1

روزنامه موندو عکسی از بازیکنان بارسلونا را با تیتر «اشتباهات مهلک» منتشر کرده و به شکست عجیب این تیم برابر کادیز پرداخته است.

1

روزنامه اسپورت اسپانیا نیز عکسی از ترشتگن دروازه‌بان بارسلونا را در صفحه اولش منتشر کرده و با تیتر «چه اشتباهی» باخت بارسلونا برابر کادیز را تحلیل کرده است.

1

روزنامه اسپورتیو با انتشار عکسی از بازی شب گذشته بارسلونا برابر کادیز، تیتر «شکست مفتضحانه» را برای صفحه اول خود انتخاب کرده است.

1

در آخر، در فرانسه، روزنامه اکیپ 100 گُله شدن امباپه در پاری سن ژرمن را تیتر اول خودش کرده است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها