کد خبر: 450226
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۱:۰۸:۴۳
| |

چرا سهراب مرادی در رکورد گیری تیم ملی شرکت نکرد؟

وزنه برداران حاضر در اردوی تیم ملی رکورد گیری انجام دادند، اما سهراب مرادی، قهرمان وزنه برداری المپیک، در این رکورد گیری شرکت نکرد.

چرا سهراب مرادی در رکورد گیری تیم ملی شرکت نکرد؟
کد خبر: 450226
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۱:۰۸:۴۳

اعتمادآنلاین| وزنه برداران حاضر در اردوی تیم ملی رکورد گیری انجام دادند و این رکورد گیری برای این بود که وزنه برداران به جای رفتن به اهواز در همان اردوی تیم ملی وزنه بزنند و رکوردهایشان برای دور رفت لیگ برتر وزنه برداری محاسبه شود.

از میان نفرات حاضر در اردو، علی میری، صالح چراغی، کیا قدمی، علی هاشمی، علی داودی،حسین سلطانی، رسول معتمدی و کیانوش رستمی وزنه زدند.

ایوب موسوی و محمد زارعی در اهواز و در جریان لیگ وزنه می زنند اما سهراب مرادی از آنجا که عضو تیمی در لیگ نیست بنابراین در این رکورد گیری حضور نداشت.

سهراب مرادی برای حضور در قهرمانی آسیا ازبکستان آماده می شود که فروردین 1400 برگزار خواهد شد و این مسابقه برای این وزنه بردار بسیار حساس است چرا که تکلیف او را برای حضور در المپیک توکیو مشخص می کند. با توجه به مصدومیتی که این وزنه بردار پشت سر گذاشته است او بدون فشار اضافه، تمرینات را پیش می برد تا بتواند برای قهرمان آسیا به آمادگی بالا و رکوردهای قبل خود برگردد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها