کد خبر: 450271
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۲:۱۹:۰۰
| |

پیام حسینعلی امیری به مناسبت روز دانشجو؛

روز دانشجو یکی از حوادث ممتاز تاریخ معاصر ماست

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور طی پیامی فرارسیدن روز دانشجو را تبریک گفت و عنوان کرد: روز دانشجو واقعه‌ای مهم و تاثیرگذار نه فقط برای جامعه دانشگاه و دانشگاهیان که برای ملت شریف و متعهد ایران عزیزمان است. 16 آذر به عنوان یکی از حوادث ممتاز تاریخ معاصر ماست.

روز دانشجو یکی از حوادث ممتاز تاریخ معاصر ماست
کد خبر: 450271
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۲:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون پارلمانی رئیس جمهور طی پیامی فرا رسیدن شانزدهم آذر، روز دانشجو را تبریک گفت.

متن پیام حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسمه تعالی

16 آذر واقعه‌ای مهم و تاثیرگذار نه فقط برای جامعه دانشگاه و دانشگاهیان که برای ملت شریف و متعهد ایران عزیزمان است. 16 آذر به عنوان یکی از حوادث ممتاز تاریخ معاصر ماست.

در زمانی که جنگ میان استبداد و آزادی، وابستگی و استقلال به اوج خود رسید مردم ما با پیشتازی دانشگاه و دانشجویان در اوج حاکمیت استبداد در مقابل کودتای آمریکایی و انگلیسی ایستادند و ابراز وجود کردند.

جنبش دانشجویی ما به خصوص در شرایط کنونی و با توجه به جریان 16 آذر و درس‌هایی که از اسلام عزیزمان می آموزد،‌ همواره در مسیر سربلندی، عزت، پیشرفت،‌ آزادی، ایجاد تفاهم و عدالت‌خواهی در مقابل دید گاه‌های انحرافی و دیدگاه‌های بسته‌ای که نه به نفع اسلام و نه به نفع جامعه عزیزمان است حرکت می نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشگاه، رجاء واثق دارم، همانند تمام برهه‌های حساس گذشته، گذر به سلامت و با عزت از برهه کنونی نیز پس از عنایات حضرت حق، با حضور پیشرو و تاثیرگذار قشر عظیم و فرهیخته دانشگاهیان و دانشجویان،‌ میسر خواهد شد.

باشد که چون همواره تاریخ، نام بلند و با عظمت ایران و ایرانی را بر تارک مرتفع‌ترین قله‌های رشد و تعالی بشری با همت احاد مردم عزیزمان به ویژه دانشگاهیان، ‌در درخشش و تلالو، شاهد باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها