کد خبر: 450354
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۵:۴۶:۰۲
| |

حامد عسگری مهمانان امشب «دست در دست»

برنامه «دست در دست» در قسمت جدید خود به مناسبت روز دانشجو روایتی از کار خیر یک گروه دانشجویی را نقل می‌کند و همچنین میزبان حامد عسگری شاعر و ترانه سرا نیز خواهد بود.

حامد عسگری مهمانان امشب «دست در دست»
کد خبر: 450354
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۵:۴۶:۰۲

اعتمادآنلاین| در بخش اول این قسمت از برنامه «دست در دست» که امشب یکشنبه 16 آذر بعد از گفتگوی ویژه خبری از شبکه دو سیما پخش می‌شود حامد عسگری شاعر و ترانه‌سرا با سلمان فرخنده به گفتگو درباره همدلی و مهربانی در این ایام و اتفاقات ویژه ای که باعث نزدیک‌تر شدن افراد به یکدیگر در زمان مشکلات می‌شود، صحبت خواهد کرد.

همچنین رضا خیراندیش دانشجوی سال آخر رشته فیزیک و دبیر انجمن علمی فیزیک دانشگاه گیلان در بخش بعدی به دیگر مهمان برنامه می پیوندد و داستانی شنیدنی از زندگی خود و چگونگی شکل‌گیری یک گروه خیریه دانشجویی را نقل می‌کند.

در این بخش ماجرای پیوستن او به یک گروه از هم‌دانشگاهی‌ها و ایجاد یک گروه آموزشی با هدف تدریس به کودکانی که مثل دیگر کودکان امکان تحصیل ندارند، شنیده می شود.

«دست در دست» تا کنون علاوه بر میزبانی از اهالی فرهنگ و هنر از جمله لاله اسکندری، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، داود نماینده، نصرالله مدقالچی، شوکت حجت، رضا فیاضی، علیرام نورایی، گلاره عباسی و .... روایتگر داستان افرادی بوده که در این ایام به صورت ویژه‌ای به امدادرسانی به همنوع مشغول بوده‌اند.

«دست در دست» که تیتراژ آن را حامد فقیهی خوانده، علاوه بر دعوت و گفتگو با چهره‌های حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، اجتماعی و ... به پخش گزارش‌هایی از کمک همدلانه مردم به یکدیگر در سراسر ایران می پردازد.

تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده از دیگر قسمت‌های این برنامه است.

این برنامه کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها