«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مسی یا رونالدو؛ بهترین بازیکن تاریخ کیست؟

بارسلونا و یوونتوس در آخرین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند، اما تقابل مسی و رونالدو بیشتر از خود بازی توجه رسانه‌ها و هواداران فوتبال را جلب کرده است.

مسی یا رونالدو؛ بهترین بازیکن تاریخ کیست؟
کد خبر: 450640
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یوونتوس امشب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا می رود. دیداری که شاید تاثیری بر سرنوشت این 2 تیم نداشته باشد، اما تقابل دوباره رونالدو و مسی برای دنیای فوتبال بسیار مهم است. بازیکنانی که سال‌ها در لالیگا رقیب یکدیگر بوده‌اند حالا دوباره قرار است مقابل هم به میدان بروند.

لیونل مسی بعد از جدایی رونالدو از رئال مادرید دیگر آن درخشش سابق را در ال کلاسیکو نداشته است و رونالدو هم در ایتالیا رقیب سرسختی پیش روی خودش ندیده که بخواهد با او رقابت کند. به همین خاطر است که این دیدار حساسیت بالایی پیدا کرده است.

این در حالی است که رونالدو به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بازی رفت برابر بارسلونا را از دست داد و نتوانست مقابل رقیب سنتی‌اش قرار گیرد. حالا این بازیکن در بازگشت به بندر بارسلون چندان مورد استقبال مردم شهر قرار نگرفته است.

تقابل این 2 بازیکن همیشه حاشیه‌هایی هم داشته است. بعد از بازی رفت این 2 تیم، صفحه توییتر بارسلونا در توییتی به ستایش از مسی پرداخت و او را بهترین بازیکن تاریخ نامید و خطاب به بازیکنان یوونتوس نوشت: «خوشحالیم که امشب موفق شدید بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را در زمین خود ملاقات کنید.» توییتی که آغازگر یک جنگ توییتری شد. توییتر یوونتوس هم در جواب نوشت: «گویا به لغتنامه غلط مراجعه کرده‌اید. ما با بهترین بازیکن واقعی تاریخ به نیوکمپ خواهیم آمد.» توییتی که اشاره به رونالدو و غیبت این بازیکن در بازی رفت داشت.

1

حالا چند ساعت مانده به آغاز دیدار بارسلونا و یوونتوس، توییتر باشگاه بارسلونا عکسی از مسی و رونالدو را منتشر کرده هرچند خیلی زیرکانه، به بهتر بودن مسی نسبت به رونالدو اشاره دارد؛ در این عکس تنها لیونل مسی است که یک توپ طلا دارد، که اشاره‌ای به بیشتر بودن یک توپ طلای مسی نسبت به رونالدو است.

با اینکه رونالدو و مسی رو‌به‌روی هم نشسته‌اند و عکس درباره تاریخ مشترک این 2 بازیکن است، اما این لیونل مسی است که آرشیو گل‌هایش را به همراه دارد و دست رونالدو خالی است. در آخر هم اگر به آینه کنار مسی توجه کنید کلمه «GOAT» را می‌بیند که اشاره به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال دارد.

1

حالا باید منتظر ماند و دید این 2 بازیکن در زمین مسابقه می‌توانند نتیجه بازی را رقم بزنند یا دوران سلطه مسی و رونالدو در فوتبال اروپا به پایان رسیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها