سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه:

انتقام از عاملان و آمران ترور شهید «فخری‌زاده» حتمی است

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر انتقام از عاملان و آمران ترور شهید فخری‌زاده گفت: حتماً در نخستین فرصتی که پاسخ ما کفایت‌کننده و درخور باشد، اقدام می‌کنیم.

انتقام از عاملان و آمران ترور شهید «فخری‌زاده» حتمی است
کد خبر: 450768
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۱۴:۲۵:۲۳

اعتمادآنلاین| جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر انتقام از عاملان و آمران ترور شهید فخری‌زاده، گفت: حتماً در نخستین فرصتی که پاسخ ما کفایت‌کننده و درخور باشد، اقدام می‌کنیم.


سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم علی اصغر زارعی از پیشرفت در بررسی پرونده ترور شهید محسن فخری‌زاده و اعلام نتایج آن در اسرع وقت خبر داد و گفت: ما حتماً در این پرونده جلو می‌رویم و نهادهای ذیربط مختلف از اطلاعات سپاه، سپاه حفاظت و وزارت اطلاعات شبانه‌روز در حال بررسی این پرونده هستند.

وی تاکید کرد: حتماً و در اسرع وقت در برنامه‌ای زنده، بنده یا یکی از مسئولان دیگر نتایج این بررسی‌ها را تبیین و از پیشرفت‌ها در این زمینه به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به این پرسش که آیا امیدی به دستگیری عوامل دخیل در این جنایت وجود دارد، گفت: شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست‌ها، خبیثان کمک‌کننده‌ای را هم به کار می‌گیرند و این خبیثان گاهی مواقع متاسفانه نام ایرانی هم باید برایشان به کار گرفت؛ کسانی که از دهه شصت خیانت به ملت ایران را آغاز کردند که باید شناسایی و معرفی شوند که این کار را می‌کنیم.

سردار فدوی با تاکید بر انتقام از عاملان و آمران ترور شهید فخری‌زاده گفت: حتماً در نخستین فرصتی که پاسخ ما کفایت‌کننده و درخور باشد، اقدام می‌کنیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها