کد خبر: 450898
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

نژادپرستی را متوقف کنید

روزنامه‌های ورزشی اروپا، در نهمین روز از ماه دسامبر، نتایج لیگ قهرمانان اروپا را پوشش دادند. رسانه‌های انگلیسی شکست شب گذشته منچستریونایتد برابر لایپزیش را بررسی کردند.

نژادپرستی را متوقف کنید
کد خبر: 450898
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزشی اروپا، در نهمین روز از ماه دسامبر، نتایج لیگ قهرمانان اروپا را پوشش دادند. رسانه‌های انگلیسی شکست شب گذشته منچستریونایتد برابر لایپزیش را بررسی کردند. در ایتالیا، روزنامه‌ها از پیروزی قاطع یوونتوس برابر بارسلونا نوشتند و رسانه‌های اسپانیایی هم شکست بارسلونا به همراه مسی را سوژه اصلی خودشان کردند. در ادامه نگاهی می‌کنیم به روزنامه‌های ورزشی اروپا.

روزنامه‌های انگلیسی شکست منچستریونایتد و قهرمانی تیم راگبی این کشور در جام ملت‌های اروپا را به صفحه اول‌شان آوردند. منچستریونایتد شب گذشته برابر لایپزیش شکست خورد و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. حالا شاگردان سولسشایر باید در رقابت‌های لیگ اروپا شرکت کنند. مصاحبه با مربیان و بازیکنان تیم راگبی انگلیس هم دیگر خبر مهم این روزنامه‌ها در نهمین روز از ماه دسامبر بود.

1 چ

1

1

1

1

روزنامه آبولا چاپ پرتغال با انتشار عکسی از شادی گل رونالدو، بعد از گلزنی برابر بارسلونا، به درخشش این بازیکن در نیوکمپ پرداخت و بازی شب گذشته بوونتوس و بارسلونا را تحلیل کرد. این روزنامه با تیتر «مرا به خاطر بسپار» صفحه اولش را منتشر کرده است.

1

روزنامه‌های ایتالیایی هم پیروزی یوونتوس و درخشش رونالدو را برای صفحه اصلی خود انتخاب کرده‌اند. روزنامه کوریره دلو اسپورت تیتر «پادشاه رونالدو اینجاست» را به عنوان تیتر اصلی خود انتخاب کرده است. روزنامه گازتا دلو اسپورت تیتر «رونالدو مسی را چپ کرد» را به صفحه اول آورده و توتواسپورت هم با تیتر «چه یوونتوسی» از بازی درخشان شاگردان پیرلو برابر بارسلونا تقدیر کرده است.

1

1

1

روزنامه‌های اسپانیایی نیز درخشش رونالدو برابر بارسلونا را تیتر اول خودشان کرده‌اند. روزنامه مارکا با انتشار عکسی از رونالدو تیتر زده: «رونالدو بارسا را به لبه پرتگاه برد». روزنامه موندو با تیتر «یک ناامیدی دیگر» به رقابت بارسلونا و یوونتوس پرداخته است. روزنامه as اما تیتر اولش را به حواشی دیدار پاری سن ژرمن و باشاک شهیر ترکیه اختصاص داده و نوشته «نژادپرستی را متوقف کنید».

1

1

1

1

1

در آخر، روزنامه اکیپ فرانسه نیز با انتشار عکسی از بازی شب گذشته پاری سن ژرمن و باشاک شهیر ترکیه از حواشی ناراحت‌کننده این بازی نوشت.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها