کد خبر: 450903
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ۱۰:۰۵:۰۰
| |

4 ایرانی نامزد کسب عنوان بهترین لژیونر آسیا شدند + لینک رای

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نامزدهای عنوان بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا را معرفی کرد که نام 4 مهاجم ایرانی میان آنها دیده می‌شود.

4 ایرانی نامزد کسب عنوان بهترین لژیونر آسیا شدند + لینک رای
کد خبر: 450903
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ۱۰:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نامزدهای عنوان بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا را معرفی کرد که نام 4 مهاجم ایرانی میان آنها دیده می‌شود.

AFC درخصوص این بازیکنان نوشت:

سردار آزمون با 3 گل زده، یک پاس گل و یک پاس کلیدی برابر اورال و 3 پاس کلیدی مقابل دورتموند


لیست بازی‌های برجسته بازیکنان آسیایی با سردار آزمون آغاز می‌شود؛ کسی که روز شنبه نمایشی استثنایی برابر اورال ارائه کرد. ستاره تیم ملی ایران روی هر 5 گل زنیت موثر بود و 3 گل زد تا بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

اللهیار صیادمنش با زدن یک گل در 14 دقیقه مقابل لسترسیتی و برتری در 8 دوئل برابر دنیپرو


این جوان ایرانی که به صورت قرضی برای زوریا بازی می‌کند و در دقایق پایانی به زمین آمد، با زدن گل پیروزی‌بخش تیمش نمایشی برجسته در لیگ اروپا مقابل لسترسیتی ارائه کرد.

مهدی طارمی با زدن یک گل و 87 درصد پاس سالم مقابل توندلا


مهدی طارمی به روند گلزنی‌های اخیر خود ادامه داد تا با یک ضربه والی، به تیمش برای کسب پیروزی مقابل توندلا در نمایش جذاب 7 گله کمک کند. او حالا در 5 بازی گذشته خود، 3 بار برای پورتو گلزنی کرده است.

شهاب زاهدی با 2 گل و 4 شوت در چارچوب مقابل لخ‌لویو


در هفته استثنایی مهاجمان ایرانی، شهاب زاهدی 2 گل به گل‌های خود اضافه کرد که یکی از آنها، یک ضربه والی عالی بود. با وجود بازی در تیم میانه جدولی المپیک دونتسک، 8 گل زده مهاجم پیشین پرسپولیس او را به آقای گلی لیگ برتر اوکراین تبدیل کرد.

برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها