اگر به دنبال موفقیت شخصی هستید خواندن این 4 کتاب را فراموش نکنید

تغییرات بزرگ از تغییرات کوچک هم می‌توانند شروع شوند و این بخشی از مسیر شخصی هر فردی است که دوست دارد به دنیال افراد موفق و ثروتمند راه پیدا کند. اگر دوست دارید هم‌زمان تغییر مثبت و پیشرفت را با هم تجربه کنید، افراد موفقی هستند که با نوشتن کتاب‌‌هایشان راه را برای شما هموار کرده‌اند.

اگر به دنبال موفقیت شخصی هستید خواندن این 4 کتاب را فراموش نکنید
کد خبر: 451007
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ۱۴:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| تغییرات بزرگ از تغییرات کوچک هم می‌توانند شروع شوند و این بخشی از مسیر شخصی هر فردی است که دوست دارد به دنیال افراد موفق و ثروتمند راه پیدا کند. اگر دوست دارید هم‌زمان تغییر مثبت و پیشرفت را با هم تجربه کنید، افراد موفقی هستند که با نوشتن کتاب‌‌هایشان راه را برای شما هموار کرده‌اند. در این مقاله چهار اثر درخشان را به شما معرفی می‌کنیم که نویسنده‌هایشان راز و رمزهای پیشرفت شخصی و موفقیت را از طریق آن‌ها با شما به اشتراک گذاشته‌اند.

1. 9 مرد موفق، 90 رمز موفقیت

02

هر مسیری که برای رسیدن به موفقیت طی می‌شود، فراز و نشیب‌های زیادی دارد و خوشبختانه در عصر ارتباطات ما بر شانه‌های گذشتگانی ایستاده‌ایم که نه تنها پیش از ما این مسیر را بارها و بارها طی کرده‌اند و از پیچ و خم‌های آن آگاه‌اند؛ بلکه راهنمایی‌هایشان را در قالب سخنرانی‌ها و کتاب‌های مفید در دسترس کسانی گذاشته‌اند که می‌خواهند به موفقیت برسند.

کتاب 9 مرد موفق، 90 رمز موفقیت سراغ 9 نفر از ثروتمندترین و موفق‌ترین افراد دنیا رفته است و از هر کدام از آن‌ها 10 رمز موفقیت را به دست آورده و به انتشار رسانده است. مردانی مثل بیل گیتس، جف بزوس (مدیر آمازون) و موفق‌ترین کارآفرین‌های جهان با رمز و رازهای کاربردی‌شان به کمک علاقمندان دنیای موفقیت می‌آیند و توصیه‌های مفیدشان را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند؛ توصیه‌هایی که می‌توانند شما را برای همیشه تحت تاثیر خود قرار دهند. پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به دنبال موفقیت هستید و آماده‌اید تا ذهن‌تان را به ذهنی خلاق و هدفمند تبدیل کنید، این 90 راز را از دست ندهید و هر چه زودتر با خواندن این کتاب خوش‌خوان و جذاب خودتان را 90 قدم به زندگی بهتر نزدیک کنید.

2. اثر مرکب

زمانی که صحبت از دارن‌هاردی می‌شود، علاقمندان به کسب موفقیت می‌دانند که با یکی از برجسته‌ترین افراد این حوزه طرف هستند که قرار است نکاتی کلیدی و طلایی را به آن‌ها آموزش دهد. جدیدا مدتی است که اثر درخشان این نویسنده مرتبا به تجدید چاپ می‌رسد و در سطح جهان خوانندگانی میلیونی پیدا کرده است؛ نام این کتاب «اثر مرکب» است.

دارن‌هاردی در کتاب اثر مرکب به خوبی ذهن شما را آموزش می‌دهد تا برای تغییرات کوچک آماده شوید؛ تغییراتی که معطوف به عادت‌های روزمره شما هستند و ممکن است اهمیت‌شان اصلا به چشم‌تان نیاید؛ ولی واقعیت این است که تک‌تک این عادات به ظاهر ساده تاثیر مهمی روی موفقیت یا عدم موفقیت شما خواهند گذاشت.

در اثر مرکب دارن‌هاردی یاد می‌گیرید که چگونه از طریق مدیریت جزئیات زندگی‌تان، کنترل بخش‌های بزرگتر را به دست بگیرید و مسیرتان را برای همیشه به سمت موفقیت تغییر دهید. این کتاب که خوشبختانه به فارسی هم ترجمه شده است به شکل نسخه فیزیکی، نسخه الکترونیکی و کتاب جذاب صوتی منتشر شده و قابل خرید و دانلود برای علاقمندان است. پیشنهاد می‌کنیم نسخه صوتی این اثر را از فیدیبو دانلود کنید و در ایام فراغت به همراه خانواده به آن گوش دهید.

3. پاکسازی ذهن برای موفق شدن در زندگی

01

یک خانه شلوغ و آشفته را تصور کنید که در زمینه آن صدای موزیکی بلند و آزار دهنده پخش می‌شود. در چنین شرایطی شما باید روی آسایش خودتان تمرکز کنید؛ به نظرتان چنین چیزی شدنی است؟ واقعیت این است که ذهن ما روزانه در معرض انبوهی از اطلاعاتی قرار دارد که هر کدام منجر به ایجاد احساساتی در ما می‌شوند. این اطلاعات در خودآگاه و ناخودآگاه ما جا می‌گیرند و بعد خودشان به شکل استرس، نگرانی، ترس، اضطراب و افسردگی نشان می‌دهند. ذهن ما در چنین شرایطی همان خانه شلوغ و آشفته‌ای است که مانع از آرامش ما خواهد شد.

بر خلاف آنکه تمیز کردن و سامان دادن به اوضاع یک خانه کار آسانی است؛ ذهن ما فضاهایی دارد که دسترسی به آن‌ها آسان نیست و به طبع تمیز کردن‌شان هم آسان نخواهد بود؛ اما این کار غیر ممکن هم نیست. کتاب «پاکسازی ذهن برای موفق شدن در زندگی» کتابی است که برای همین منظور نوشته شده است. نویسنده‌ها، استیو اسکات و بری داونپرت تلاش کرده‌اند تا در هر فصل این کتاب اصول پاکسازی و مدیریت افکار، ارتباطات، وظایف زندگی و حتی محیط اطراف را به خوانندگان خود آموزش دهند و از این طریق به پیدا کردن آرامش درونی و پاکسازی ذهنی کمک کنند. پیشنهاد می‌کنیم خواندن این اثر را از دست ندهید و شفافیت و آرامش را به خودتان بازگردانید. علاوه بر این، یادگیری این روش‌ها نیز در این زمینه به کمک شما خواهد آمد.

4. برتری خفیف

تا به حال فکر کرده‌اید که چه ویژگی‌هایی می‌تواند منجر به موفق شدن افراد مشهور شود؟ به نظرتان این افراد همگی نابغه هستند؟ واقعیت این است که بعضی افراد موفق نابغه هستند؛ اما بسیاری دیگر نبوغ ندارند؛ بلکه نسبت به دیگران یک «برتری خفیف» دارند؛ برتری‌ای که ناشی از نبوغ نیست؛ بلکه می‌تواند خود ساخته و کاملا اکتسابی باشد. این مسئله موضوعی است که جف اولسون، نویسنده کتاب «برتری خفیف» به آن پرداخته است. او که یکی از موفق‌ترین و ثروتمندترین کارآفرین‌های دنیاست، در این کتاب علاوه بر اینکه از مسیر خودش نوشته درباره اهمیت تلاش و نا امید نشدن نوشته است و انجام مداوم کارهای درست را منجر به کسب برتری خفیف نسبت به دیگران دانسته است. کافی است برای مدت زمانی به انجام کارهای کوچک اما درست بپردازید تا در طولانی مدت اثرات آن‌ها را ببینید؛ مثلا هر روز چند دقیقه‌ای مطالعه کنید تا در طولانی مدت متوجه اطلاعات زیادی که به دست آورده‌اید و تغییر رویکردتان نسبت به زندگی خواهید شد. سایر کارها هم به همین شکل هستند، تغییرات کوچک اما مداوم آثاری بزرگ و طولانی مدت خواهند داشت و به بهبود کیفیت زندگی شخصی شما و رسیدن‌تان به موفقیت کمک خواهند کرد.

پیشنهاد می‌کنیم اثر برتری خفیف را به صورت کتاب صوتی دانلود کنید تا بتوانید در در حالی به آن گوش دهید و از اثری که برایان تریسی هم از آن تعریف کرده، نهایت لذت را ببرید. خوبی نسخه صوتی این است که درحین انجام کارهای روزمره و ساعت‌های کسل‌کننده قرنطینه می‌تواند شما را به خودش مشغول کند و تاثیر خوبی روی ناخودآگاه‌تان بگذارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها