کد خبر: 451271
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ ۱۹:۵۹:۰۴
| |

هشتگ یوم_النصر، روز پیروزی در عراق ترند شد

ایرنا- کاربران عراقی امروز در سومین سالروز پیروزی بر گروه تروریستی داعش و برای تقدیر از جانفشانی های الحشد الشعبی و فرماندهان شهید سپهپد «حاج قاسم سلیمانی» و شهید «ابومهدی المهندس» هشتگ های «یوم_النصر» (روز پیروزی) و «حشد _ونصر» (الحشد الشعبی و پیروزی) را راه اندازی کردند که ترند شد.

هشتگ یوم_النصر، روز پیروزی در عراق ترند شد
کد خبر: 451271
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ ۱۹:۵۹:۰۴

اعتمادآنلاین| امروز دهم دسامبر (20 آذرماه) مصادف با سومین سالروز پیروزی عراق بر گروه تروریستی داعش است و به منظور گرامیداشت این مناسبت، تعطیل عمومی در عراق اعلام شده است.

مردم و مسئولان عراق در این روز دلاوریهای نیروهای مسلح عراق بویژه نیروهای مردمی الحشد الشعبی را که با فتوای جهاد کفایی مرجعیت عالی دینی عراق رهسپار جبهه های نبرد علیه گروه تروریستی داعش شدند، گرامی می دارند.

نیروهای مسلح عراق با وجود همه حمایت های هم پیمانان منطقه ای و بین المللی داعش بعد از سه سال نبرد بی امان توانستند بر این گروه تروریستی پیروز شوند و مردم و مسئولان عراقی در مناسب های مختلف از ایستادن جمهوری اسلامی ایران در کنار کشورشان در این شرایط دشوار تقدیر کرده و تاکید می کنند که کمک و مساعدت ایران را هرگز فراموش نمی کنند.

حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی از جمله راه هایی است که عراقی ها امروز برای گرامیداشت این روز بزرگ و تقدیر ویژه از الحشد الشعبی برگزیدند تا نقطه نظرات و تصاویر حماسه سازی های نیروهای مسلح عراق در نبرد با داعش و فرماندهان شهید سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق را بازنشر دهند.

در همین راستا، دو هشتگ «یوم_النصر» (روز پیروزی) و «الحشد _ونصر» (الحشد الشعبی و پیروزی) امروز در شبکه های اجتماعی عراق ترند شد و کاربران نقش الحشد الشعبی و گروههای مقاومت در بیرون راندن داعش و سرنگون کردن حکومت خودخوانده و خرافاتی این گروه در شهر موصل مرکز استان نینوای عراق را ارج نهاده و تاکید کردند که خون های پاک، بستر ساز آزادسازی اراضی عراق از چنگال داعش شد و این خون ها هرگز فراموش نخواهد شد.

آنها همچنین بار دیگر با مرجعیت عالی دینی عراق پیمان بستند که در پاسداری از این کشور همچنان آماده و گوش به فرمان هستند.

کاربران عراقی با انتشار تصاویر فرماندهان عملیات پیروزی بر گروه تروریستی داعش سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، یاد و خاطر آنها را گرامی داشته و از جانفشانی های آنها ستایش کردند و پیمان بستند که راه آنها را ادامه خواهند داد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها