«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

واکنش مسکو به تمرین هوایی آمریکا برای انهدام جنگ‌افزارهای روسی

چند رسانه روسی با انتشار گزارش‌هایی از آخرین تمرین هوایی ارتش آمریکا  نسبت به اینکه آمریکایی‌ها شیوه انهدام اس400 و جنگنده‌های سو34 روسیه را تمرین می‌کنند واکنش نشان دادند.

واکنش مسکو به تمرین هوایی آمریکا برای انهدام جنگ‌افزارهای روسی
کد خبر: 451370
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۵ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| چند رسانه روسی با انتشار گزارش‌هایی از آخرین تمرین هوایی ارتش آمریکا نسبت به اینکه آمریکایی‌ها شیوه انهدام اس400 و جنگنده‌های سو34 روسیه را تمرین می‌کنند واکنش نشان دادند.

به گزارش اعتمادآنلاین، کنستانتین سیوکوف کارشناس روس در گفت‌وگویی با روزنامه روسی «وازیگلیاد» گفت: مانورها تفاوت زیادی با عملیات جنگی واقعی دارند، سامانه پدافندی اس400 و جنگنده‌های سو34 از جمله بهترین جنگ‌افزارهای جهان محسوب می‌شوند، از این رو منهدم کردن آنها به آن سهولتی که در مانور انجام شد امکان‌پذیر نیست.

او تاکید کرد استفاده از جنگ‌افزارهای روسی در تمرین‌های نظامی ارتش ایالات متحده نشان‌دهنده آمادگی آمریکا برای جنگ علیه روسیه است.

علاوه بر این، پایگاه اطلاع‌رسانی «Defence Blog» خبر داد، ارتش ایالات متحده در یک مانور نظامی به نام «Emerald Flag» که در فلوریدا انجام شد نحوه انهدام تسلیحات روسی را تمرین کرده است.

این پایگاه اطلاع‌رسانی ویدئویی متعلق به نیروی هوایی آمریکا منتشر کرد که در آن سامانه‌های اس400، جنگنده‌های سو34 و زیردریایی‌هایی شبیه زیردریایی‌های روسی را به عنوان اهداف دشمن فرضی قرار داده بودند و نیروهای حاضر نحوه انهدام آن را در جریان سناریوهای جنگی تمرین می‌کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها