کد خبر: 451525
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۰:۲۷:۳۴
| |

مرگ یک کارگر افغانستانی به خاطر حریق

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک کارگر افغانستانی به دلیل حریق در یک کارگاه خبر داد.

مرگ یک کارگر افغانستانی به خاطر حریق
کد خبر: 451525
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۰:۲۷:۳۴

اعتمادآنلاین| جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه صنعتی گفت: ساعت 07:21 یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک شهرک صنعتی واقع در جاده خاوران در شهرک صنعتی لپه زنک به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه 3 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک سوله‌ای به وسعت 150 متر بود که به عنوان کارگاه تراشکاری از آن استفاده می‌شود. به دلیل وجود سیلندرهای گاز اکسیژن و گاز مایع در این کارگاه مسقف آتش‌سوزی اتفاق افتاده بود و کارگاه کاملا شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در بخش انتهایی این سوله با سازه‌های فلزی و ورقه‌های پروفیل یک سازه دو طبقه درست کرده بودند که از آن به عنوان محل دفتر کار و زندگی نگهبان استفاده می‌شد.

ملکی تصریح کرد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که نگهبان در میان حجم زیادی از شعله‌های آتش گرفتار است و آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش خود را به محل استراحت نگهبان رساندند. به علت شعله‌های زیاد آتش بخشی از سازه تخریب شده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان بعد از مدتی تلاش، موفق شدند به این فرد دسترسی پیدا کرده و او را از زیر آهن‌ها خارج کنند. این فرد پس از معاینه توسط عوامل اورژانس مشخص شد جان خود را از دست داده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی این فرد 32 ساله و اهل کشور افغانستان است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها