کد خبر: 451570
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۲:۰۸:۵۹
| |

همکاری ایران و قطر در جام جهانی 2022 منتفی شد

کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص اینکه آیا ایران با قطر برای جام جهانی همکاری می‌کند؟ گفت: برنامه جام جهانی 2022 بسته شده است. قطر مجموعه‌هایش را مهیا کرده است و با هماهنگی فیفا آماده است.

همکاری ایران و قطر در جام جهانی 2022 منتفی شد
کد خبر: 451570
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۱۲:۰۸:۵۹

اعتمادآنلاین| هفته گذشته بود که یک هیئت بلندپایه ورزش قطر به ریاست دبیر کل کمیته ملی المپیک این کشور به تهران سفر کرد تا در ملاقاتی با مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ایران، در ارتباط با میزبانی بازی‌های آسیایی 2030 و کسب رای مثبت ایران مذاکره کند.

در این نشست ظاهراً گفتگوهایی در خصوص میزبانی قطر در جام جهانی 2022 و همکاری ایران با این کشور برای برگزاری این رویداد صورت گرفت اما بی نتیجه ماند.

کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص اینکه آیا ایران با قطر برای جام جهانی همکاری می‌کند؟ گفت: برنامه جام جهانی 2022 بسته شده است. قطر مجموعه‌هایش را مهیا کرده است و با هماهنگی فیفا آماده است.

سعیدی که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، یادآور شد: قطری‌ها تمایل داشتند همکاری ورزشی بین دو کشور استمرار داشته باشد. چند محور پیشنهاد شد از جمله همکاری در زمینه کمپ‌های مشترک، مباحث آکادمیک و علمی، مباحث تبادل تجربیات دو کشور در زمینه موزه‌های تخصصی ورزش و محورهای دیگر که قرار شد جمعبندی کنیم تا در قالب یک تفاهمنامه مبادله شود.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها