بازیگر «چاقو کشی» به کریس ایوانز ملحق شد

آنا د آرماس در فیلم سینمایی «مرد خاکستری» محصول نتفلیکس، همبازی رایان گاسلینگ و کریس ایوانز شد.

بازیگر «چاقو کشی» به کریس ایوانز ملحق شد
کد خبر: 451755
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۰۹:۵۵:۱۰

اعتمادآنلاین| آنا د آرماس برای نقش آفرینی در مقابل کریس ایوانز و رایان گاسلینگ در فیلم سینمایی «مرد خاکستری» انتخاب شده است. این فیلم پرهزینه به کارگردانی برادران روسو برای نتفلیکس ساخته خواهد شد.

نتفلیکس حق ساخت این پروژه را در تابستان دریافت کرد و خیلی زود رایان گاسلینگ به همراه کریس ایوانز برای بازی در آن انتخاب شدند. گفته می‌شود این فیلم سینمایی در بخش آثار بلند به یکی از پر هزینه‌ترین فیلم‌های تاریخ نتفلیکس تبدیل خواهد شد.

برادران روسو فیلمنامه این اثر را نوشته اند که توسط کریستوفر مارکوس و استیفان مک فیلی ویرایش شده است. روسو‌ها به همراه مایک لاروکا مایک و جو راث تهیه کنندگان این پروژه هستند.

«مرد خاکستری» یک رمان نوشته مارگ گرینی است که برای نخستین بار در سال 2009 منتشر شد. این اثر اولین رمانی بود که داستان «مرد خاکستری» را روایت می‌کرد.

مرد خاکستری یک قاتل مستقل و مامور سابق سازمان سیا بود که کورت گنتری نام داشت. این فیلم اکشن مهیج داستان گنتری (با بازی گاسلینگ) را روایت می‌کند که توسط همکار سابقش به نام لیود هنسن (با بازی کریس ایوانز) تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

آنا د ارمانس سال گذشته با فیلم سینمایی «چاقوکشی» مورد توجه قرار گرفت که برای آن نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب هم شد.

او همچنین اخیراً در فیلم‌های «سرجیو»، «خبرچین» و «متصدی شیفت شب» برای نتفلیکس نقش آفرینی کرده است. با توجه به اینکه ویروس کرونا تولید و انتشار چند فیلم سینمایی را عقب انداخته است، به نظر می‌رسد در سال 2021 سال شلوغی را پشت سر بگذارد. او برای سال آینده فیلم‌های «زمانی برای مردن نیست» و «ژرف آب» را دارد که قرار است اکران شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها