کد خبر: 451891
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۶:۴۷:۰۰
| |

ارسلان زارع، استاندار گیلان، خبر داد:

تشکیل 9 هزار پرونده در رسیدگی به تخلفات در بازار

ارسلان زارع، استاندار گیلان، در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در رشت اظهار داشت: نحوه عرضه مرغ گرم در بازار دچار التهاب شد که با تلاش‌های انجام شده توسط دستگاه‌های مختلف همچون صنعت، جهاد کشاورزی، تعزیرات و بخش خصوصی شرایط عادی شد.

تشکیل 9 هزار پرونده در رسیدگی به تخلفات در بازار
کد خبر: 451891
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۶:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| استاندار گیلان با اشاره به انجام 20 هزار بازرسی و تشکیل 9 هزار پرونده در رسیدگی به تخلفات در بازار بر لزوم تشدید نظارت ها و استمرار آنها تاکید کرد.

ارسلان زارع روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در رشت اظهار داشت: نحوه عرضه مرغ گرم در بازار دچار التهاب شد که با تلاش های انجام شده توسط دستگاههای مختلف همچون صنعت، جهاد کشاورزی، تعزیرات و بخش خصوصی شرایط عادی شد.

وی به گیلان به عنوان استان یکی از قطب های تولید کننده مرغ اشاره و اظهار کرد: برای تامین قیمت مرغ در هر کیلوگرم هفت تا هشت هزار تومان بیشتر عرضه می شد که ما مقاومت کردیم و نگذاشتیم نرخ آن از ستاد تنظیم بازار کشور و استان بالاتر برود.

وی با تاکید بر اینکه مثل گذشته فرمانداران حساسیت لازم را داشته باشند، تصریح کرد: کنترل و تعادل قیمت برای ما خیلی مهم است و باید ابتدا برای تامین نیاز استاان اطمینان داشته باشیم.

وی ادامه داد: 260 تن مرغ وارد شبکه توزیع می کردیم و مصرف می شد و اکنون به میزان 60 درصد آن میزان ، در بخش توزیع اشباع شده و مفهومش آنست که یا میزان اضافی میانگین نیاز مصرف در خانه ها ذخیره می شده و یا بدلیل اختلاف قیمت به اشکال مختلف در خارج از استان توزیع می شد اما مهم اینست که کنترل قیمت ها را داشته باشیم.

گندم مورد نیاز استان تا پایان سال ذخیره سازی شده است

زارع در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که ذخیره گندم مان تا پایان سال محفوظ است و هیچ گونه نگرانی نداریم افزود: بعضی از نانوایی ها خارج از شبکه آرد یارانه ای را توزیع می کردند که ضرورت داشت در این موضوع نظارت ویژه ای صورت بگیرد.

وی با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با گرانفروشان خاطر نشان کرد: مهم است مردم تاثیر تلاش های صورت گرفته و بازرسی های انجام شده را به عینه ببینند.

نماینده عالی دولت در گیلان ضمن قدردانی از اصناف بدلیل همکاری آنها خاطر نشان کرد: با افراد محدودی که قصد همکاری ندارند، برخورد قاطع صورت بگیرد و اقدامات انجام شده با عینیت بخشی آن برای جلب رضایت مردم اطلاع رسانی شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها