کد خبر: 452079
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۱۵:۰۷:۳۹
| |

نوجوانان و جوانان والیبال ایران سهمیه حهانی گرفتند

رده‌بندی جهانی سال 2019 آسیا ملاک حضور تیم‌ها در مسابقات والیبال قهرمانی جهان سال 2021 قرار گرفت و تیم‌های والیبال جوانان و نوجوانان پسر ایران، سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی گرفتند.

نوجوانان و جوانان والیبال ایران سهمیه حهانی گرفتند
کد خبر: 452079
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۴ ۱۵:۰۷:۳۹

اعتمادآنلاین| شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا در قاره آسیا و جهان کنفدراسیون والیبال آسیا را مجاب کرد که رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در سال 2020 را برگزار نکند.

به همین دلیل، رده‌بندی جهانی سال 2019 آسیا ملاک حضور تیم‌ها در مسابقات قهرمانی جهان سال 2021 قرار گرفت و تیم‌های والیبال جوانان و نوجوانان پسر ایران، سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی گرفتند.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان سال 2021 جهان با حضور 20 تیم برگزار خواهد شد که سهمیه قاره آسیا در این رقابت‌ها 4 تیم است و چون ایران میزبان این رقابت‌ها خواهد بود، سهمیه آسیا 5 تیم می‌شود.

بر اساس اعلام کنفدراسیون والیبال آسیا، تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، ایران، چین تایپه و تایلند در مسابقات قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال جهان سال 2021 که به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان سال 2021 جهان نیز با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد که هر قاره 2 سهمیه در این رقابت‌ها دارد. بر این اساس، ایران و کره‌جنوبی دو سهمیه آسیا در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان به دست آوردند که به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود.

از سوی دیگر AVC تاکید کرده 4 سهمیه دیگر مسابقات زیر 21 سال جهان، بعد از اعلام رده‌بندی جدید فدراسیون جهانی (یکم مارس 2021) اعلام خواهد شد که احتمال افزایش سهمیه آسیا در این رقابت‌ها وجود دارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها