کری‌خوانی کره‌ای‌ها قبل از فینال؛ قطعا پیروز می‌شویم

یک سایت کره‌ای پیش بینی کرد که اولسان با شکست پرسپولیس، برای دومین بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.

کری‌خوانی کره‌ای‌ها قبل از فینال؛ قطعا پیروز می‌شویم
کد خبر: 452226
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۵ ۱۰:۴۱:۴۸

اعتمادآنلاین| اولسان هیوندای به دنبال دومین قهرمانی بدون شکست در لیگ قهرمانان است و شانس بالایی برای رسیدن به این هدف دارد.

اولسان هیوندای دومین قهرمانی بدون شکست تاریخ لیگ قهرمانان فدراسیون فوتبال آسیا (AFC) را به چالش می کشد. اولسان ساعت 19 (به وقت کره) در آخرین بازی برابر پرسپولیس (ایران) در ورزشگاه الجنوب قطر به میدان می رود.

اولسان که در سال 1983 تاسیس شد در سال 2012 قهرمان بدون شکست لیگ قهرمانان شده است و مصمم است که پس از هشت سال دوباره همینطور ظاهر شود. اولسان پس از 4 پیروزی و 2 تساوی در مرحله گروهی 2012 ، در نهایت با (10 برد و 2 تساوی) قهرمان شد. امسال آنها 9 بازی متوالی بدون شکست (8 برد و 1 تساوی) با 5 پیروزی و 1 تساوی در مرحله گروهی و 3 پیروزی در مسابقات حذفی را تجربه کردند. پرسپولیس در مرحله گروهی 3 برد، 1 تساوی و 2 باخت و در مسابقات حذفی 2 برد و 1 تساوی داشته است.

قدرت اولسان بر پرسپولیس کاملا واضح است. اولسان در این فصل لیگ قهرمانان آسیا به طور متوسط ​​2.33 امتیاز در هر بازی (در مجموع 21 گل) و 0.67 امتیاز داشته در حالی که پرسپولیس 1.33 امتیاز (در مجموع 12 گل) داشته است.

اولسان دارای گزینه های مختلف حمله است. جونیو و جانسون که بهترین گلزنان لیگ هستند امید اول گلزنی تیم محسوب می شوند. در حالی که یون بیت گارام با چهار گل در رده ششم قرار دارد.

مربی اولسان گفته که من برای تفریح ​​به اینجا آمدم و حتی در شرایط دشوار هم خنده ام را از دست ندادم. مسابقه نهایی آخرین بازی است که با بازیکنان اولسان بازی می کنم، بنابراین قطعاً پیروز می شوم و به کره برمی‌گردم.

پرسپولیس "بهترین گلزن خود را" ندارد. عیسی آل کثیر، بهترین گلزن تیم (چهار گل) در مرحله یک چهارم نهایی در ماه سپتامبر، به مدت شش ماه محروم شد. احسان پهلوان، هافبک اصلی و وحید امیری به دلیل محرومیت در این دیدار نیستند. مدافع اصلی، شجاع خلیل زاده نیز به الریان رفته است.

پرسپولیس همچنین 19 روز است که بازی نکرده و نگرانی هایی هست که این تیم روحیه جنگیدن را از دست داده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها