معین‌الدین سعیدی، نماینده مجلس:

یا توئیتر را برای مردم رفع فیلتر کنید یا خودتان هم از آن استفاده نکنید

نماینده مردم چابهار با اشاره به این ضرب‌المثل که رطب خورده منع رطب چون کند، گفت: یا توئیتر را برای مردم رفع فیلتر کنید یا خودتان هم از آن استفاده نکنید.

یا توئیتر را برای مردم رفع فیلتر کنید یا خودتان هم از آن استفاده نکنید
کد خبر: 452249
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۵ ۱۱:۵۴:۵۲

اعتمادآنلاین| نماینده مردم چابهار با اشاره به این ضرب‌المثل که رطب خورده منع رطب چون کند، اظهار کرد: یا توئیتر را برای مردم رفع فیلتر کنید یا خودتان هم از آن استفاده نکنید.

معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: تشنگی کودکان جنوب استان سیستان و بلوچستان را بشنوید، آن آب هوتک را هنوز نوش جان نکردید؟ نمایندگان انقلابی کمیسیون تلفیق در بررسی بودجه، محرومیت و مظلومیت تاریخی استان سیستان و بلوچستان را فراموش نکنید و در عمل پیرو امامی باشید که فرمود عدل یعنی گذاشتن هرچه در سر جای خودش.

وی افزود: نمایندگان مجلس با وضع قانون از کجا آورده‌ای جلوی بسیاری از حیف و میل‌های مسئولین را بگیرید، همچنین یا توئیتر را برای مردم رفع فیلتر کنید یا خودتان هم از آن استفاده نکنید، رطب خورده منع رطب چون کند؟

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان اضافه کرد: دشمنان ملت بدانند پیوند میان مردم و نظام هرگز گسستنی نیست؛ این آرزو را به گور خواهید برد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها