کد خبر: 452458
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۱۰:۵۵:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

رپ ژوزه در آنفیلد!

روزنامه های ورزشی اروپا، در شانزدهمین روز از ماه دسامبر، نگاهی داشتند به رقابت های فوتبال باشگاهی در این قاره. روزنامه های اسپانیا، نگاهی داشتند به درخشش بنزما در رئال مادرید و لیونل مسی در بارسلونا.

رپ ژوزه در آنفیلد!
کد خبر: 452458
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۱۰:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه های ورزشی اروپا، در شانزدهمین روز از ماه دسامبر، نگاهی داشتند به رقابت های فوتبال باشگاهی در این قاره. روزنامه های اسپانیا، نگاهی داشتند به درخشش بنزما در رئال مادرید و لیونل مسی در بارسلونا. روزنامه های ورزشی بریتانیا پیروزی، ولورهمپتون برابر چلسی را بررسی کردند و نگاهی هم به تساوی شب گذشته منچسترسیتی برابر وست برومویچ را به صفحه اول ورزشی خودشان آوردند. رسانه های ایتالیایی هم نگاهی داشتند به درخشش میلان و احتمال قهرمانی این تیم در سری A. در ادامه نگاهی می کنیم به روزنامه های ورزشی قاره سبز.

روزنامه های اسپانیا: متوقف نشو

بررسی روزنامه های ورزشی را از اسپانیا آغاز می کنیم. مثل همیشه تمرکز رسانه های ورزشی این کشور روی 2 تیم رئال مادرید و بارسلونا است.

روزنامه مارکا، چاپ اسپانیا، با انتشار عکسی از کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، به پیروزی پر گل این تیم برابر بیلبائو در لالیگا اشاره کرده است. رئال مادرید با این برد، بیست وشش امتیازی شد و هم امتیاز با اتلتیکو مادرید در رده سوم جدول لالیگا قرار گرفت. کریم بنزما، مهاجم رئال کادرید در این بازی 2 بار گلزنی کرد و تونی کروس، هافبک آلمانی قوهای سپید هم یک گل برای این تیم به ثمر رساند.

روزنامه as اسپانیا هم، پیروزی مادرید برابر بیلبائو، را در صفحه اول خودش پوشش داده است. این روزنامه با تیتر، «بنزما رهبر است»، به درخشش این بازیکن در رئال مادرید پرداخته است.

روزنامه موندو دیپورتو، چاپ کاتالان، عکسی از شادی آنتوان گریزمان و لیونل مسی را چاپ کرده است و خطاب به بارسلونا نوشته، «متوقف نشو» خواسته ای که هواداران بارسلونا از این تیم دارند. آنها بعد از مدت ها هفته گذشته توانستند با تک گل مسی، لوانته را شکست دهند و شرایط خودشان در جدول رده بندی لالیگا را سر و سامان بدهند. بارسلونا امشب در نوکمپ، میزبان رئال‌سوسیداد، است و پیروزی در این بازی می تواند آنها را به رده های بالای جدول برساند. شاگردان کومان اکنون با 17 امتیاز در رده هشتم لالیگا هستند. حایگاهی که هواداران این تیم را بسیار ناراحت کرده است.

روزنامه اسپورت اسپانیا هم عکسی از لیونل مسی را در صفحه اول خودش منتشر کرده است. این روزنامه با تیتر «فرار نکن» نگاهی داشته به بازی امشب بارسلونا در لالیگا. اما این روزنامه یک سوژه دیگر را هم پوشش داده است و آن هم، تلاش مسی، برای رسیدن به سیصدمین بردش در لالیگا است. این روزنامه با تیتر « ستاره آرژانتینی، برای رسیدن به سیصد برد در لالیگا می جنگد» این موضوع را بررسی کرده است.

وزنامه اسچورتیو چاپ اسپانیا هم عکسی از تقابل گذشته بارسلونا و رئال‌سوسیداد، را منتشر کرده است و به بررسی بازی امشب بارسلونا برابر این تیم پرداخته است.

3

1

4

5

2

روزنامه هیا پرتغال: اسپورتینگ در صدر

روزنامه های چاپ پرتغال هم نگاهی داشتند به رقایت های لیگ داخلی این کشور و پیروزی اسپورتینگ برابر مافرا را بررسی کرده اند. اسپورتینگ با این پیروزی با 23 امتیاز به رده اول جدول لیگ برتر پرتغال صعود کرد. همین اتفاق باع شد تا روزنامه های پرتغالی، این برد را پس اندازی قوی برای اسپورتینگ قلمداد کنند.

2 1

روزنامه های ایتالیا: سری A جذاب می شود

روزنامه های ایتالیایی هم در شانزدهمین روز از ماه دسامبر، نگاهی داشتند به بازی امشب یووتوس و آتالانتا و همچنین بازتاب انتخاب هالند به عنوان پسر طلای اروپا در شبکه های مجازی.

روزنامه گوریره دلو اسپورت، با انتشار عکسی از دیبالا به بازی یوونتوس برابر آتالانتا پرداخته است و در ادامه مصاحبه ای هم با رافا بنیتز درباره سری A و همچنین احتمال قهرمانی میلان در این رقابت ها داشته است. کوریره البته نگاهی هم به بازی بنونتو و لاتزیو داشته است و تقابل فیلیپو اینزاگی و سیمونه اینزاگی، را بررسی کرده است. تقابلی که برنده ای نداشت و در آخر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

روزنامه گازتا دلو اسپورت، دیگر روزنامه ورزشی ایتالیا، نگاهی داشته به بازی های امشب سری A. این روزنامه به بازی تیم های مدعی در ایتالیا نگاهی داشته است و از جذاب شدن این لیگ خبر داده است.

روزنامه توتو اسپورت، آخرین روزنامه ایتالیایی است که بررسی می کنیم. این روزنامه تیتر اول خودش را به ارلینگ هالند و انتخاب او به عنوان پسر طلایی اروپا اختصاص داده است و نگاهی داشته به بازتاب انتخاب این بازیکن به عنوان پسر طلایی فوتبال در شبکه های اجتماعی. توتو اسپورت البته به بازی امشب یوونتوس و اتالانتا هم اشاره ای داشته است و با تیتر«چه سرانجامی خواهد داشت» این بازی را بررسی کرده است.

1

2

3

روزنامه های بریتانیا: رپ ژوزه در آنفیلد

روزنامه های بریتانیا هم نگاهی داشتند به شکست عجیب چلسی برابر ولورهمپتون، در لیگ برتر این کشور. دیداری که تا دقایق چایانی با تساوی یک بر یک دنبال می شد اما در نهایت این ولورهمپتون، بودن که توانست 3 امتیاز شیرین این دیدار را به حساب خودش واریز کند.

روزنامه گاردین در صفحه ورزشی خودش پیروی ولورهمپتون، را تیتر اصلی خودش انتخاب کرده است و با تیتر سود خالص برای گرگ ها را انتخاب کرده است. گاردین البته به وضعیت آرسنال هم نگاهی داشته است.

روزنامه تایمز هم در صفحه ورزشی خودش نگاهی به پیروی ولورهمپتون، برابر جلسی داشه است و روزنامه دیلی تلگراف هم تساوی منچسترسیتی برابر وست برومویچ، را بررسی کرده است.

روزنامه استار هم در صفحه ورزشی خودش عکسی جالب از مورینیو را چاپ کرده است و تیتر «رپ ژوزه در آنفیلد» را برای آن انتخاب کرده است. تیتری که اشاره به بازی امشب لیورپول و آرسنال اشاره دارد.

1

4

3

1

روزنامه های فرانسه: پایت سوژه اکیپ

روزنامه اکیپ فرانسه هم عکسی از دیمیتری پایت، ستاره لیون منتشر کرده است و گفت و گویی بلند با این ستاره هلندی لیگ فرانسه داشته است. ستاره ای که خبر حضورش در بارسلونا به گوش می رسد و پایت در این گفت و گو به این شایعه هم پاسخ داده است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها