کد خبر: 452507
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۱۳:۱۷:۴۷
| |

تبلیغات جنجالی لاپورتا در شهر مادرید + عکس

لاپورتا امروز در حرکتی عجیب و جالب یک بنر تبلیغاتی عظیم از خود را در 100 متری ورزشگاه برنابئو نصب کرد. یک سوی یک ساختمان در منطقه چامارتین مادرید توسط این بنر اشغال شده و روی آن نوشته شده است:« دوست دارم دوباره ببینمت.»

تبلیغات جنجالی لاپورتا در شهر مادرید + عکس
کد خبر: 452507
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۱۳:۱۷:۴۷

اعتمادآنلاین| هفته گذشته بود که خوان لاپورتا رسما خبر از نامزدی اش برای ریاست باشگاه بارسلونا داد. او بین سال های 2003 تا 2010 رئیس باشگاه بود و توانست بارسلونا را به یک قدرت بزرگ و در مقطعی مطلق در دنیای فوتبال تبدیل کند.

لاپورتا که یک بار سال 2015 انتخابات را به جوزپ ماریا بارتومئو باخت، اکنون با هشت نفر دیگر برای رسیدن به ریاست باشگاه رقابت دارد. انتخابات قرار است 5 بهمن ماه برگزار شود.

لاپورتا امروز در حرکتی عجیب و جالب یک بنر تبلیغاتی عظیم از خود را در 100 متری ورزشگاه برنابئو نصب کرد. یک سوی یک ساختمان در منطقه چامارتین مادرید توسط این بنر اشغال شده و روی آن نوشته شده است:« دوست دارم دوباره ببینمت.» لاپورتا در حساب توئیتر خود نیز نوشت:« سلام مادرید.»

1

این اتفاق به سرعت در شبکه های اجتماعی بازتاب یافت و با استقبال هواداران بارسا روبرو شد. آنها رویاپردازی می کنند که با بازگشت لاپورتا، بارسا بتواند همچون یک دهه پیش، از رئال سبقت بگیرد.

خیلی از هواداران رئال هم زیر توئیت لاپورتا نوشته اند خوب است که حداقل متنت به زبان اسپانیایی بود و نه کاتالان.

رقبای اصلی لاپورتا جوردی فاره و ویکتور فونت هستند و باید دید او به ریاست باشگاه کاتالان بر می گردد یا خیر.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها