آخرین وضعیت کرونا در گیلان/ 110 بیمار جدید بستری شدند

آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: در 24 ساعت گذشته 110 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در مراکز درمانی گیلان بستری شدند.

آخرین وضعیت کرونا در گیلان/ 110 بیمار جدید بستری شدند
کد خبر: 452539
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۱۴:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در 24 ساعت گذشته 110 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در مراکز درمانی گیلان بستری شدند.

او افزود: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان گیلان به 565 نفر رسید.

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابراز تأسف از سیر صعودی تعداد مبتلایان به کرونا در استان اظهار داشت: این در حالی است که آمار مبتلایان در بیشتر استان‌های کشور سیر نزولی دارد.

حیدرزاده به اهمیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در قطع چرخه انتقال ویروس کرونا اشاره کرد و از مردم خواست: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و رسم دیرین دورهمی‌های خانوادگی، امسال مراسم حضوری دورهمی در این شب را برگزار نکنند و فقط در فضای مجازی از احوال یکدیگر باخبر شوند.

بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور و بر اساس آخرین تحلیل ها، 12 شهرستان در وضعیت قرمز، 288 شهرستان نارنجی و 148 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

در حال حاضر شهرستان‌های زرین دشت در استان فارس، بافت در استان کرمان، گمیشان در استان گلستان، آستارا، بندر انزلی، رودسر و تالش در استان گیلان و آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه و نکا در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها