کد خبر: 452641
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۰۹:۲۲:۳۱
| |

حاشیه گریبان فینالیست آسیا را رها نمی‌کند

یکی از اعضای باشگاه اولسان هیوندای کره جنوبی گفت: اولسان برای رقابت با تیم چونبوک و رسیدن به عنوان قهرمانی تقویت شده بود. کسب دومین نایب قهرمانی لیگ کره سرنوشت ساز بود و بر جدایی کیم دو هوون سرمربی تیم تاثیر گذاشت.

حاشیه گریبان فینالیست آسیا را رها نمی‌کند
کد خبر: 452641
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۰۹:۲۲:۳۱

اعتمادآنلاین| تیم فوتبال اولسان هیوندای که روز شنبه در فینال لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس ایران بازی می‌کند، بعد از این مسابقه تغییرات بزرگی را تجربه خواهد کرد.


تیم فوتبال اولسان هیوندای از سال 2005 موفق نشده است در لیگ کره جنوبی به عنوان قهرمانی برسد. این تیم با هدایت «کیم دو هوون» در دو فصل گذشته پشت سر تیم چونبوک موتورز قرار گرفته و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرده است.

یک منبع آگاه در این خصوص گفت: اولسان برای رقابت با تیم چونبوک و رسیدن به عنوان قهرمانی تقویت شده بود. کسب دومین نایب قهرمانی لیگ کره سرنوشت ساز بود و بر جدایی کیم دو هوون سرمربی تیم تاثیر گذاشت. اولسان به تیمی تبدیل شده است که می‌تواند با چونبوک رقابت کند با این حال آنچه اولسان می‌خواهد نتیجه است.

وی افزود: می دانم که اولسان با یک سرمربی جدید که می‌تواند تیم را به سطح بالاتری ببرد به توافق رسیده است؛ مربی‌ای که مدتی از میادین فوتبال دور بود و دوباره بازخواهد گشت.

این منبع خبری تاکید کرده است: سرمربی تغییر می‌کند. تغییر در لیست تیم هم اجتناب ناپذیر است. بازیکنان زیادی در 30 سالگی در تیم اولسان هستند. سرمربی جدید سرمربی جدید در کار با بازیکنان جوان تبحر دارد. تیم مجدداً با بازیکنان 20 سال سازماندهی خواهد شد.

تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی روز شنبه آینده در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف پرسپولیس ایران می‌رود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها