آغاز بهره‌‌برداری از طرح‌های وزارت کشور با بیش از 7 هزار میلیارد تومان اعتبار

عبدالرضا رحمانی فضلی،وزیر کشور با بیان اینکه امروز 99 پروژه به ارزش 7 هزار و 950 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: تا پایان دولت 180 پروژه دیگر به ارزش 25 هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

آغاز بهره‌‌برداری از طرح‌های وزارت کشور با بیش از 7 هزار میلیارد تومان اعتبار
کد خبر: 452656
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۰۹:۵۱:۳۵

اعتمادآنلاین| آیین بهره برداری از 87 طرح‌ ملّی وزارت کشور، صبح امروز (پنجشنبه 27 آذر) با حضور حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور آغاز شد.

در این مراسم که از طریق ارتباط تصویری در حال برگزاری است، پروژه‌هایی از قبیل پایانه زیرسطحی مجد و طرح حمل و نقل شهری مشهد، افتتاح ایستگاه‌های 9، 16، 17 و 18 متروی تبریز، نیروگاه 200 تنی زباله سوز نوشهر به بهره‌‌‌برداری می‌رسد.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در این مراسم با بیان اینکه امروز 99 پروژه به ارزش 7 هزار و 950 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: تا پایان دولت 180 پروژه دیگر به ارزش 25 هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

همچنین در این مراسم، ایستگاه‌های متروی برج میلاد و امیرکبیر تهران به افتتاح خواهد رسید.

پیروز حناچی در این آیین خطاب به روحانی گفت: اگرچه تحریم‌ها مشکلات حادی را ایجاد کرده، امّا از طرفی تبدیل به فرصت شده است، به‌نحوی که ایستگاه متروی امیرکبیر به طور کامل با تجهیزات ایرانی آماده بهره‌برداری شده است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها